וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביקורת מרומזת על אבדיה? קוזמה: "לא אוהב שמתבכיינים לשופטים"

כוכב הוויזארדס שלח מסר לקראת פילדלפיה בחצות: "יותר מדי פעמים אנחנו מצפים לקבל שריקות במקום לחזור בספרינט להגנה". בוושינגטון יודעים: "דני חייב להרים את הרמה"

הביצועים של בן שרף בטורניר הדור הבא ביורוליג/מתוך יוטיוב

אחרי שהפסידה שני משחקים חשובים ואיבדה גובה במאבקי הפלייאוף, וושינגטון תנסה לחזור לנצח הלילה (בין ראשון לשני) בחצות, למרות שמולה תתמודד פילדלפיה החזקה, ומולה יעמוד מי שנראה כמו השחקן הכי לוהט ב-NBA בתקופה האחרונה, ג'ואל אמביד.

מבחינתו של דני אבדיה, זו תהיה הזדמנות נוספת לחזור לעניינים. בשלושת המשחקים האחרונים התפוקה של אבדיה ירדה בצורה משמעותית, ובהתאם גם דקות משחק פוחתות. בשני ההפסדים האחרונים לאטלנטה הוא חיבר 7 נקודות בלבד, ובוושינגטון כבר נשמעה התחלה של ביקורת - לא רק בגלל המספרים שבמגמת ירידה, אלא גם בשל ההתנהלות של אבדיה עם השופטים.

לקראת המשחק, קייל קוזמה התראיין ושלח מסר, שנראה שכוון בין היתר לאבדיה. "אנחנו חייבים להפסיק לחשוב על כמה עבירות אנחנו סוחטים, וכמה פעמים אנחנו הולכים לקו העונשין", אמר קוזמה. אבדיה התלונן יותר מפעם אחת לאחרונה על השריקות של השופטים. במשחק מול דטרויט בשבוע שעבר הוא ספג 3 עבירות תוך 37 שניות, אחרי שזעם על שריקה שלא קיבל מהשופטים. "יותר מדי פעמים אנחנו חודרים לסל ומצפים לקבל שריקות. צריך לנסות לסיים את המהלך ולקלוע שתי נקודות. אם סוחטים עבירה זה מצוין, אבל אם לא, חייבים לרוץ בספרינט בחזרה להגנה", אמר קוזמה, והוסיף: "באופן אישי, אני לא מתלונן לשופטים. אני לא מנסה להתבכיין ולהתלונן להם. אני פשוט מנסה לשחק את המשחק שלי, לשחק חזק, למצוא את הזוויות הנכונות כדי לתקוף את הסל. אני חושב שהשופטים מכבדים את זה".

שחקני וושינגטון וויזארדס קייל קוזמה, דני אבדיה לצד המאמן ווס אנסלד ג'וניור. Jess Rapfogel, GettyImages
המסר לאבדיה: תפסיק להתעסק בטפל. קוזמה עם דני, לצד המאמן ווס אנסלד ג'וניור/GettyImages, Jess Rapfogel

קוזמה טוען ש"יש לנו יותר מדי ירידות מנטליות. אי אפשר לעשות כל כך הרבה טעויות במשחקים חשובים כאלה. כשאתה מנסה לנצח משחקים בקרב על הפלייאוף, אתה לא יכול לטעות בקצב שאנחנו טוים. כל דבר הכי קטן חשוב עכשיו - לא לאבד כדורים, לא לקחת ריבאונדים. הכל חשוב. אנחנו חיייבים לעלות למגרש כדי מפוקסים שאפשר".

גם בתקשורת המקומית בוושינגטון, מצפים ליכולת משופרת מאבדיה. "שחקני הספסל, במיוחד דני, לא מספקים את הסחורה לאחרונה", אמר הכתב ברנדון סקוט בפודקאסט "Locked On Wizards". "דני לא סקורר וגם לא צריך להיות כזה. בישראל הוא היה סקורר, וזה עבד, אבל ב-NBA הציפיות ממנו שונות. לא מצפים ממנו להיות סקורר אלא בעיקר בונים עליו בתור שחקן הגנה. כשהוא עולה מהספסל מצופה ממנו גם לנהל את המשחק יותר בהתקפה, אבל הוא לא היה ולא יהיה סקורר. הקבוצה הזו צריכה סקורר נוסף מהספסל".

סקוט הוסיף: "לדני יש את הכישרון להפוך לשחקן משלים ממש טוב ב-NBA, אבל הוא חייב להרים את הרמה. שחקני החמישייה עושים את העבודה בתקופה האחרונה, אבל שחקני הספסל לא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully