וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

2:4 ליובנטוס על סמפדוריה, רומא הפסידה 4:3 בבית לססואולו

ראביו כבש צמד מול נועלת הטבלה, שער בכורה לסולה הצעיר. הג'אלורוסי פישלו בקרב על הטופ 4 למרות שער נהדר של דיבאלה

תקציר: יובנטוס - סמפדוריה 2:4/ספורט1

המחזור ה-26 בליגה האיטלקית נמשך היום (ראשון) עם חמישה משחקים, כאשר במפגש הפורה של המחזור רומא הופתעה בביתה עם 4:3 לססואולו. יובנטוס השיגה 2:4 קשה על סמפדוריה שנמצאת בדרך הבטוחה לליגה השנייה, פיורנטינה וטורינו ניצחו.

צפו בתקציר הניצחון המטורף של ססואולו ברומא

תקציר: רומא - ססואולו 4:3/ספורט1

רומא - ססואולו 4:3

רק נאפולי צברה יותר נקודות בשבעת המחזורים האחרונים מאשר ססואולו, שממשיכה בבריחה מהתחתית עם תוצאה אדירה שקטעה לג'אלורוסי רצף של חמישה ניצחונות ביתיים. חודש וחצי אחרי ה-2:5 בסן סירו על מילאן, הירוקים - שחורים הלמו בקבוצה נוספת שחולמת על הטופ 4 וכעת סופרים שלושה משחקים ללא הפסד בקרבות הישירים עם הרומאים.

ארמן לוריינטה בישר על העתיד לבוא עם שער בדקה ה-13, וכעבור חמש דקות בלבד השלים צמד שהימם את האולימפיקו. ניקולה זאלבסקי הפולני נתן למארחת תקווה עם שער מצמק בדקה ה-26, אך על סף ההפסקה ססואולו קבעה 1:3 עם פנדל של דומניקו ברארדי לאחר שהבלם מראש קומבולה דרך עליו ברחבה וספג אדום ישיר.

בדקה ה-50 צימק פאולו דיבאלה עם בעיטה נהדרת מחוץ לרחבה לחיבורים, אך לוריינטה הוסיף בישול לאנדראה פינאמונטי בדקה ה-75 אחרי הצמד המוקדם. ג'ורג'יניו ווינאלדום כבש שער בכורה ברומא חמש דקות לתוך תוספת הזמן, אך לא נותר מספיק זמן כדי לחלץ נקודה.

המארחת ללא ז'וזה מוריניו המורחק פספסה הזדמנות נהדרת להתבסס בטופ 4 לאור המעידות של אינטר ולאציו, והיא תסיים את המחזור כשהוא מביט על הרביעייה המובילה מבחוץ.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
דומניקו ברארדי עם ארמן לוריינטה שחקני ססואולו חוגגים. TIZIANA FABI/AFP, GettyImages
הפתעה באולימפיקו. ברארדי ולוריינטה חוגגים/GettyImages, TIZIANA FABI/AFP

יובנטוס - סמפדוריה 2:4

אחרי שכל הקבוצות שמקדימות אותה איבדו נקודות במחזור הזה (פרט למילאן שתשחק מחר), יובנטוס התאוששה מההפסד לרומא ואספה שלוש נקודות קשות מול נועלת הטבלה. הבלם הברזילאי ברמר נגח פנימה בדקה ה-11 ואדריאן ראביו חיקה אותו (26) אחרי עוד קרן שהפעם הורחקה לעבר פאביו מירטי שבישל, אבל סמפדוריה לא הרימה ידיים והשוותה עם צמד תוך 72 שניות: המגן השמאלי תומאסו אאוג'לו צימק (31) ומיד לאחר מכן פיליפ ג'וריצ'יץ' בעט פנימה אחרי מבצע של אלסנדרו זאנולי בצד ימין (32).

ראביו, שכבש באוקטובר צמד לרשת מכבי חיפה בליגת האלופות ואז גם בליגה מול אמפולי, עשה את זה שוב עם שמאלית לחיבורים בדקה ה-64, במהלך בו טענו שחקני סמפדוריה לעבירה שלו. דושאן ולאחוביץ' פספס הזדמנות להגדיל את התוצאה עם פנדל לקורה (69) אחרי עבירה על חואן קואדרדו, אבל האורחת לא הצליחה לחזור, ספגה בתוספת הזמן שער בכורה מהמחליף מתיאס סולה וממשיכה להתקדם בצעדי ענק לעבר הסרייה B. היא לא גברה על יובה בחוץ מאז ינואר 2013, ללא ניצחון ב-10 המחזורים האחרונים ורחוקה כבר 12 נקודות מחוף מבטחים.

אדריאן ראביו שחקן יובנטוס חוגג שער. Jonathan Moscrop, GettyImages
צמד שלישי העונה בכל המסגרות. אדריאן ראביו/GettyImages, Jonathan Moscrop

משחקים נוספים

לצ'ה - טורינו 2:0
לטורינו: סטפן סינגו (20), אנטוניו סנאבריה (23). מאמני שתי הקבוצות, איבן יוריץ' ומרקו בארוני, הורחקו בדקה ה-33.

קרמונזה - פיורנטינה 2:0
לפיורנטינה: רולאנדו מנדראגורה (27), ארתור קבראל (50)

ורונה - מונצה 1:1
לוורונה: סימונה ורדי (51). למונצה: סטפנו סנסי (56)

המחזור יסתיים ביום שני כאשר מילאן תארח את סלרניטנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully