וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

5 נקודות לדני אבדיה, וושינגטון שוב הפסידה לאטלנטה

יומיים אחרי המפגש הקודם, ההוקס שוב חגגו בבירה עם 107:114. הישראלי שיחק 18 דקות וסיים משחק שלישי רצוף בחד ספרתי

דני אבדיה בתחרות קליעות באימון וושינגטון/מתוך טוויטר

אם וושינגטון בסופו של דבר תידחק אל מחוץ לעשירייה הראשונה במזרח, היא בוודאי תיזכר בשני המשחקים האחרונים כאלה שעלו לה בכרטיס למשחקי הפלייאין. הוויזארדס שוב הפסידו בבית לאטלנטה, בפעם השנייה תוך שלושה ימים, כשהאורחת מהמקום השמיני במזרח חגגה הלילה (בין שישי לשבת) עם 107:114. דני אבדיה קלע 5 נקודות בלבד ב-18 דקות והוסיף 6 ריבאונדים, והוויזארדס שמדורגים במקום העשירי רחוקים כעת חצי משחק בלבד משיקגו שרודפת אחריהם.

הישראלי שהחל את המשחק על הספסל נכנס לראשונה 5:57 לסוף הרבע הראשון, בו קלע את כל הנקודות שלו. 1:22 צלף שלשה מהפינה שקבעה 19:25 למארחת, ואת הרבע הוא חתם עם דאנק שקבע 24:29 מקומי אחרי 12 דקות. האורחת הפכה ברבע השני והגדילה את היתרון לתשע, אך דניאל גאפורד צימק ל-56:50 בהפסקה.

טריי יאנג, שחקן אטלנטה הוקס. Rob Carr, GettyImages
ההוקס פתחו פער מהוויזארדס. יאנג/GettyImages, Rob Carr
sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

גאפורד השלים מהפך ברבע השלישי, אך אז האורחת שוב רצה ועלתה ליתרון שיא של 75:88 בתחילת הרבע האחרון. מונטה מוריס כבר צימק ל-2 בלבד כשנותרה עוד דקה וחצי, אך שלשה אדירה של טריי יאנג לאחר מכן הגדילה את היתרון ומשם דז'ונטה מארי ודיאנדרה האנטר סגרו סיפור מקו העונשין.

המפגש השלישי בין הקבוצות בעשרת הימים האחרונים הסתיים כמו בפעמיים הקודמות עם ניצחון לקבוצת החוץ (אחד לוושינגטון ושניים לאטלנטה), כאשר הקלע המוביל של המנצחת היה טריי יאנג עם 28 ו-9 אסיסטים. דיאנדרה האנטר הוסיף 18 נקודות ו-7 ריבאונדים, דז'ונטה מארי קלע 16, חילק 7 אסיסטים וליקט 7 כדורים חוזרים. בראדלי ביל הוביל את המפסידה עם 27 נקודות, אבדיה כאמור קלע 5, הוסיף 6 ריבאונדים ו-3 אסיסטים ב-2 מ-5 מהשדה ב-18 דקות. עבורו מדובר במשחק שלישי ברציפות בחד ספרתי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully