וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: דוראנט עלול להחמיץ את פתיחת הפלייאוף. צפו ברגע הפציעה

עודכן לאחרונה: 9.3.2023 / 9:58

כוכב פיניקס נחת לא טוב על הקרסול בחימום, התקשה לדרוך על הרגל ויעבור MRI. מאמנו מונטי וויליאמס מודאג: "זה לא נראה טוב"

תיקתקנו: קליפ סיכום היום בספורט, 8.3/ספורט1

קווין דוראנט היה נרגש לקראת הופעת הבכורה הביתית שלו במדי פיניקס. אחרי שהוליך אותה לניצחון קשה בדאלאס על לוקה וקיירי, KD עלה מוקדם לחימום ובמהלך עלייה לסל נפל לא טוב על הקרסול. דוראנט דידה לחדר ההלבשה כדי לקבל טיפול, אך הקרסול התנפחה והוא הושבת מהמשחק מול אוקלהומה סיטי כמובן, כאשר לאחריו, הוא נעזר בנעל מיוחדת כדי ללכת על הרגליים.

לפי "אריזונה רפבליק", קיים חשש שהכוכב סובל מנקע שיגרום לו להיעדר 4-6 שבועות מהמגרשים, מה שאומר שהוא עלול להחמיץ את כל שארית העונה הסדירה, ואולי גם את תחילת הפלייאוף.

דוראנט יעבור בדיקת MRI כדי לאבחן את חומרת הפציעה, אבל מונטי וויליאמס המאמן שלו לא נשמע אופטימי כשאמר לאחר המשחק: "אני מרגיש רע בשבילו כי הוא מרגיש רע. ראיתי את הפרצוף שלו ומהתקופה שלי איתו אני יודע איך הוא מרגיש. אני לא רוצה שהוא ירגיש ככה".

עוד בוואלה!

43 נקודות של פורזינגיס לא הספיקו לוושינגטון, רק 2 לאבדיה

לכתבה המלאה
קווין דוראנט, שחקן פיניקס סאנס. GettyImages
נפצע רגע לפני הבכורה הביתית. דוראנט/GettyImages

"בליגה הזו אתה מבין שיש שחקנים שאוהבים את המשחק מאוד, דוראנט הוא אחד מהם", אמר כריס פול, שקלע 18 נקודות בניצחון הקליל 101:132 על אוקלהומה סיטי, "הוא היה נרגש לקראת משחק הבית הראשון שלו כאן וזה מתסכל".

בהיעדרו של דוראנט, תשומת הלב עברה לדווין בוקר שהתפוצץ עם 30 נקודות כבר במחצית הראשונה ו-44 במשחק כולו. בוקר, שנבחר לשחקן השבוע במערב, הפך לשחקן הראשון בהיסטוריה של פיניקס שקולע לפחות 35 נקודות בארבעה משחקים רצופים. הוא קלע באחוזים מדהימים (60) במהלך התקופה הזו וגם דייק ב-53 אחוז מחוץ לקשת.

"נקבע מועד חדר למסיבה", אמר בוקר שהתייחס לפציעה של דוראנט, "אני בטוח שהוא יחזור מהר. ניסיתי להתעלות כדי להבטיח שהקבוצה תנצח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully