וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

43 נקודות של פורזינגיס לא הספיקו לוושינגטון, רק 2 לאבדיה

אחרי המשחק המתסכל מול דטרויט, הישראלי רשם משחק חלש נוסף ב-122:120 הדרמטי מול ההוקס. שיא קריירה ללטבי, יאנג כיכב מנגד עם 28

אחרי הניצחון על דטרויט בלילה שעבר בו הסתבך דני אבדיה עם בעיית עבירות, הישראלי וקבוצתו פגשו הלילה את אטלנטה והפסידו 122:120 במשחק דרמטי וחלש מבחינתו של הישראלי, שסיים אותו עם 2 נקודות בלבד ב-23 דקות מהספסל. אבדיה דייק רק פעם אחת משישה ניסיונות, כולל 0 מ-3 מחוץ לקשת. הוא הוסיף גם 8 ריבאונדים, 3 אסיסטים וגם 3 איבודים.

קריסטאפס פורזינגיס וושינגטון מול קלינט קאפלה. רויטרס
שיא קריירה לא הספיק. פורזינגיס/רויטרס

וושינגטון היתה חזק במשחק הזה, אבל שלשה של דיאנדרה האנטר דקה ו-7 שניות לסיום הבטיחו להוקס ניצחון למרות שיא קריירה של 43 נקודות מצידו של קריסטאפס פורזינגיס. אחרי שהאנטר העלה את האורחים ליתרון 114:117, בראדלי ביל קלע רק אחת מהקו ויאנג הכריע מהקו מהצד השני. פורזינגיס נתן את משחקו הטוב ביותר בוושינגטון כשהוא קולע את כל חמש הזריקות שלו ברבע הרביעי, כולל ארבע שלשות וסיים את המשחק הזה עם 17 מ-22 מהשדה ו-7 מ-10 מחוץ לקשת, אך לא הצליח למנוע הפסד שהוריד את וושינגטון למאזן של 35:31.

דני אבדיה וושינגטון. רויטרס
לא משחק שירצה לזכור. אבדיה/רויטרס

בראדלי ביל הוסיף 24 נקודות למארחים, אבל קלע רק 1 מ-6 ברבע האחרון, כשקייל קוזמה מוסיף 25 ו-10 ריבאונדים לוויזארדס, שיפגשו שוב את ההוקס בליל שישי. טריי יאנג קלע 28 נקודות לאטלנטה, שפיגרה כבר ב-15 הפרש, אבל הפכה את הקערה עם ריצת 0:14 בסוף הרבע השלישי ותפסה את המקום השמיני בעקבות הניצחון הזה. דז'ונטה מארי הוסיף 17 נקודות לאורחים, שנהנו מתרומה דו ספרתית של שבעה שחקנים. וושינגטון ממוקמת כעת במקום ה-10 בלבד במזרח שמקנה כניסה לפליי אין, אבל שיקגו רחוקה ממנה רק משחק וחצי וגם אינדיאנה יכולה לעקוף אותה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully