וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"צריך להתבגר": אבדיה "נכנס לסחרור" עם השופטים, וספג ביקורת

הפורוורד ספג 3 עבירות תוך 37 שניות אחרי שזעם על שריקה שלא קיבל מהשופטים מול דטרויט, וסופסל עד הסיום. פרשן NBC העיר: "הוא חייב ללמוד מזה", כתב אחר ביקר: "מתלונן ללא הפסקה". בוושינגטון יודעים: למרות הניצחון, "אסור להיראות ככה"

תקציר הפסדה של הפועל תל אביב 89:79 לבודוצ'נוסט ביורוקאפ/ספורט1

דני אבדיה ממשיך להתלונן על היחס שהוא מקבל מהשופטים, אבל מתחיל לקבל ביקורת על ההתעסקות המוגזמת בכך. הלילה (בין שלישי לרביעי), בניצחון 117:119 על דטרויט, נרשם עוד פרק מדאיג ברומן המתמשך של אבדיה עם השופטים: 7 דקות לסיום המשחק, ביתרון 7 לוושינגטון, ג'יידן אייבי חדר לסל ושלח מרפק לא מכוון לפניו של אבדיה, אך המהלך זכה להתעלמות מצד השופטים. אבדיה נראה מגיב בכעס לעובדה שלא נשרקה לזכותו עבירת תוקף, ולאחר מכן "סומן" על ידי השופט, שהדביק לו לא פחות מ-3 עבירות בחצי הדקה שבאה לאחר מכן.

6 וחצי דקות לסיום, אחרי שתי עבירות תוקף ועבירה נוספת בהגנה, מאמן וושינגטון ווס אנסלד ג'וניור הוריד אותו לספסל. אבדיה לא חזר לפרקט, וסיים משחק פושר עם 7 נקודות, שתי זריקות בלבד מהשדה (ואף לא אחת במחצית השנייה) ו-5 ריבאונדים. לאחר המשחק, ביקר אותו מאמן המכללות ג'ימי פאטסוס בפאנל של רשת NBC. "לא אהבתי את 3 העבירות האלה בכלל. הוא חייב ללמוד מזה. במשחק הבא אני מצפה ממנו ומשאר שחקני הספסל לסחוב את הקבוצה על הגב", אמר פאטסוס.

שחקן וושינגטון וויזארדס דני אבדיה מתלונן לשופט. Duane Burleson, GettyImages
רומן בהמשכים. אבדיה מתלונן/GettyImages, Duane Burleson

גם הבלוגר קווין ברום שמסקר את הוויזארדס מקרוב, כתב ש"דני נכנס לסחרור אחרי המכה מאייבי" והסביר ש"מתסכל שהוא לא שורק ברגשות שלו. הוא צריך להתבגר בתחום הזה". הפודקאסטר מאט מודרנו כתב בתגובה לאוהד ששאל "מה דני עשה לאוהדים? הוא בחיים לא מקבל שריקות", ש"הוא עשה הרבה מאוד עבירות והתלונן על כולן. חוץ מזה, הוא לא עשה כלום".

כך או כך, למרות הניצחון שהושג בזכות סל של דניאל גאפורד על הבאזר, בוושינגטון יודעים שהיכולת מול דטרויט, אחת הקבוצות החלשות בליגה, הייתה בעייתית בלשון המעטה. "היינו צריכים להפסיד. אסור לנו לשחק בצורה כל כך פאקינג גרועה", אמר בכנות בראדלי ביל, וגם שחקן העבר של הוויזארדס והפרשן כיום דרו גודן, הסכים: "לא אהבתי את המשחק הזה בכלל. אם אתה רוצה להגיע לפלייאוף, אתה לא יכול לשחק ככה. אתה צריך להכריע משחקים מול קבוצות כאלה ברבע השני".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully