וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"יריבות? יש להם 0 אליפויות": מלחמת טראש טוק בין גרין לברוקס

הווריירס הובסו בממפיס, אבל העקיצות בין שני השחקנים עמדו במוקד לפני, תוך כדי ואחרי. הפורוורד: "כל אחד יכול לנצח במרץ"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 9.3/ספורט1

על הפרקט, ממפיס הביסה הלילה (בין חמישי לשישי) 110:131 את גולדן סטייט וקטעה רצף של שלושה הפסדים, כאשר האלופה עומדת על אחד כזה כעת. אבל עיקר תשומת הלב בארצות הברית מופנית לעימות החזיתי, בתקשורת וגם פיזית במהלך עצמו, בין דריימונד גרין לדילון ברוקס.

זה התחיל עוד בשבוע שעבר, כששחקן הגריזליס התראיין ואמר שהוא לא מחבב את גרין, על כך הגיב פורוורד הווריירס בפודקאסט שלו וטען כי לא בטוח ששחקני ממפיס אוהבים לשחק לצד ברוקס, שידוע ברחבי ה-NBA כשחקן מלוכלך (ורק לפני חודש הכעיס גם את דונובן מיטשל). האחרון החליט לענות על המגרש, עם 14 נקודות ו-6 אסיסטים ב-35 דקות, כשאחד הסלים שלו נקלע ממש על גרין ואחריו השניים החליפו דברים מתחת לסל, ככל הנראה על מה ש"הילד הרע" של גולדן סטייט אמר בפודקאסט.

דילון ברוקס, ממפיס גריזליס. רויטרס
ענה על המגרש. ברוקס חוגג/רויטרס

גרין, שרחוק עבירה טכנית אחת מהטכנית ה-16 שלו העונה, דבר שלפי חוקי הליגה מוביל להרחקה אוטומטית ממשחק אחד, הבין שברוקס ניסה לסחוט את השריקה הזו נגדו, ושמר על קור רוח בזמן אותו עימות. במסיבת העיתונאים לאחר ההפסד, הוא עקץ: "הוא חשב שאני אוכל את הפיתיון. אני מקבל טכניות כשאני רוצה, לא כשמנסים להפיל אותי, זה כנראה ההבדל ביני לבינו. אם אני הייתי עושה את זה לו, היו שורקים טכנית כפולה כי הוא היה מגיב, זו לא טכנית כפולה כי אני לא הגבתי".

כשברוקס נשאל על היכולת שלו במשחק, הוא העביר את הפוקוס לגרין: "אתם צריכים להעביר את המיקרופון לדריימונד. הוא ידבר עליי. תנו לו להמשיך לדבר עליי, כדי שאוכל לשחק טוב יותר. הוא משתמש בשם שלי כדי למשוך עניין לפודקאסט שלו. לא הפריע לי מה שהוא אמר, כי אני יודע שאני שחקן יותר טוב". כאן ברוקס הוסיף עקיצה כשהזכיר את האגרוף של גרין לחברו לקבוצה, ג'ורדן פול: "זה שהוא ניסה להסית את חבריי לקבוצה נגדי, זו מכה מתחת לחגורה וזה סוג השחקן שהוא. אלה הבחורים שלי, אנחנו גדלים ביחד. אני לא מנסה להיכנס לעימותיים פיזיים עם חבריי לקבוצה, אני יושב ומדבר איתם, לא מנסה לשבור אותם אלא לבנות אותם".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

הקלע של ממפיס גם אמר שגרין "מנסה לייצר יריבות" באמצעות דיבורים. כזכור, גולדן סטייט ניצחה את הגריזליס ניצחה בסדרת חצי גמר המערב אשתקד, אחרי שהדובים הדיחו אותה בפלייאין שנה לפני כן. כמובן שגרין לא נשאר חייב, והמשיך לירות: "שתי הקבוצות צריכות לנצח כדי שתיווצר יריבות. די ברור שאנחנו זכינו בארבע אליפויות ואני חושב שלארגון שלהם יש אפס, אז אני לא יכול להחשיב את זה כיריבות. כולם יכולים לנצח במרץ. למה אני מתכוון? אני בקושי יוצא מהמיטה במרץ. מה זה משחק במרץ בכלל?".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully