וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דריימונד גרין היכה את ג'ורדן פול באימון, וצפוי לספוג עונש מהווריירס

תקרית חריגה לפני פתיחת העונה: המנהיג של גולדן סטייט התקוטט עם הכוכב העולה, חבריהם לקבוצה הפרידו, העונש צפוי להגיע בקרוב. הלייקרס שוב הפסידו, אנתוני דייויס שוב נפצע. בכורה לדונובן מיטשל בקליבלנד

קווין דוראנט מתאמן לקראת פתיחת העונה/מתוך טוויטר

מתיחות בגולדן סטייט לפני פתיחת עונת ה-NBA: בארצות הברית דיווחו הלילה (בין רביעי לחמישי) על קטטה שהתפתחה באחד האימונים השבוע בין דריימונד גרין לג'ורדן פול, שהסתיימה רק לאחר ששחקנים אחרים בקבוצה הפרידו בין השניים. גרין שעל פי הדיווחים "היכה בעוצמה" את פול, עשוי לספוג עונש משמעתי מהווריירס.

לא ברור מה קדם לעימות הפיזי בין השניים, אבל על פי הדיווחים גרין, שנחשב למנהיג של הקבוצה, לא אהב ההתנהלות של פול, הכוכב העולה שהיה האקס פקטור בדרך לזכייה באליפות בעונה שעברה. שחקנים בגולדן סטייט טוענים ש"מאז שהחלו השיחות על החוזה החדש" (והיקר) של פול, "משהו בהתנהלות שלו השתנה".

שחקני גולדן סטייט ווריירס דריימונד גרין, ג'ורדן פול. Adam Glanzman, GettyImages
השחקנים, כך נראה, מצדדים בגרין. דריימונד עם ג'ורדן פול בימים יפים יותר/GettyImages, Adam Glanzman

אחרי התקרית, פול סיים את האימון כרגיל עם שאר השחקנים, בעוד גרין התנצל בפני חבריו לקבוצה על ש"איכזב אותם עם מנהיגות שלילית". כך או כך, הווריירס צפויים להעניש אותו בקרוב, ככל הנראה באמצעות קנס כספי, אולם גם השעייה קצרה עומדת על הפרק.

גרין ידוע כבעל פתיל קצר, וכבר היה מעורב בעבר בתקריות בתוך הקבוצה. בין היתר, העימות המפורסם בינו לבין קווין דוראנט ב-2016, במהלכו קילל את KD תוך כדי משחק, נחשב לנקודת ציון חשובה בדרך לעזיבה של האחרון לברוקלין. גרין התעמת לא אחת גם עם המאמן סטיב קר והג'נרל מנג'ר בוב מאיירס.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
שחקני לוס אנג'לס לייקרס ראסל ווסטברוק, לברון ג'יימס. Ethan Miller, GettyImages
לפחות הם מחייכים. ווסטברוק ולברון, הלילה/GettyImages, Ethan Miller
דונובן מיטשל בהופעת הבכורה במדי קליבלנד קאבלירס. Tim Nwachukwu, GettyImages
הפסד בבכורה במדי הקאבס. דונובן מיטשל/GettyImages, Tim Nwachukwu

לצד ההתפתחויות בגולדן סטייט, התקיימו הלילה חמישה משחקי קדם עונה. במוקד עמדה הופעת הבכורה של דונובן מיטשל במדי קליבלנד, שהפסידה 113:112 לפילדלפיה. מיטשל רשם 16 נקודות ו-5 אסיסטים ב-19 דקות, אבל זה לא הספיק מול 21 של טייריס מקסי. ג'ואל אמביד תרם 12 נקודות, 6 ריבאונדים ו-3 אסיסטים ב-18 דקות, ומתיס ט'ייבול סגר עניין בשניות הסיום עם שתי קליעות עונשין, לא לפני שתוצאת המשחק נקבעה עם שלשת באזר של הקאבס.

פיניקס התאוששה מההפסד המביך לאדלייד האוסטרלית, עם 115:119 על הלייקרס שנותרו ללא ניצחון בקדם העונה. דווין בוקר עם 22 נקודות, לנדרי שאמט עם 21 וכריס פול עם 13 ו-10 אסיסטים הובילו את הסאנס, כשמנגד 23 נקודות של לברון ג'יימס ב-17 דקות ו-12 של ווסטברוק, לא הספיקו לצהובים-סגולים, שהבשורה המדאיגה יותר מבחינתם היא ההיעדרות של אנתוני דייויס - שוב בשל כאבים בגב התחתון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully