וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: אוהדי ווסטהאם הסניפו חומר לבן ביציעים. יורחקו לכל החיים?

עודכן לאחרונה: 10.3.2023 / 16:09

הפטישים פעלו במהרה, העבירו את הפרטים של המעורבים בתקרית לרשויות החוק ושוקלים להשעות אותם לכל החיים ממשחקי הקבוצה: "אין מקום להתנהגות כזאת". באנגליה טוענים: השימוש בקוקאין ביציעים נהיה יותר ויותר נפוץ

תקציר: מנצ'סטר יונייטד - ווסטהאם 1:3/ספורט1

ווסטהאם השעתה מספר אוהדים, לאחר סרטון ויראלי שצץ לאחרונה ברשת, ובו אחד מהם מסניף אבקה לבנה מהקרחת של אוהד אחר. בסרטון, ניתן לראות את אחד האוהדים מפזר את האבקה על הראש של חברו, ולאחר מכן קורא לאוהד נוסף, שמשתמש בשטר של 20 ליש"ט כדי להסניף את החומר.

עוד ב"טראש טוק"

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

המועדון הודיע כי פתח בחקירה, ובהודעה רשמית שהוציא לתקשורת נטען: "ווסטהאם נגעלת מתוכן הסרטון, פעלנו מהר כדי לזהות את המעורבים. בכפוף למדיניות אפס-סובלנות שלנו, העברנו את פרטי המעורבים לרשויות החוק. המנויים שלהם נשללו באופן מיידי, ואסור יהיה להם להיכנס לאצטדיון שלנו או לנסוע למשחקי חוץ. בכפוף לחקירה שננהל בעצמנו, ייתכן שנשעה אותם לכל החיים. אין מקום להתנהגות כזאת".

לפי "סאן", שימוש בקוקאין הוא נפוץ מאוד באצטדיונים בבריטניה, על אף הניסיון של רשויות החוק למנוע את כניסתו למגרשים. "זה בכל מקום", טען אחד האוהדים. "יש תורי ענקים בשירותים. זה לא היה ככה פעם, זה רק הולך ומחמיר".

  • עוד באותו נושא:
  • ווסטהאם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully