וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונאלדו שלח מטוס מלא במוצרי סיוע לנפגעי רעידת האדמה בסוריה ובטורקיה

כריסטיאנו, שהזדעזע מהטרגדיה, סיפק סיוע הומניטרי בסיסי לאזורים המוכים. לפני כן הכדורגלן נפגש עם הילד הסורי שנחלץ מההריסות: "חשבתי שזה חלום"

כל שערי שבת מהפרמיירליג/ספורט1

ילד מסוריה, שסיפר לכוחות ההצלה לאחר רעידת אדמה הקטלנית שהוא חולם לפגוש את כריסטיאנו רונאלדו, זכה בסוף השבוע לפגוש פנים אל פנים את האליל שלו לאחר שהוזמן לצפות בכדורגלן משחק במדי אל נאסר בסעודיה.

נביל סעיד אמר על הפנטזיה שלו לפועלי החילוץ בסרטון ששותף ברשתות החברתיות בחודש שעבר, בעקבות רעידת האדמה בעוצמה 7.8 שפקדה את טורקיה וסוריה ב-6 בפברואר.

יותר מ-50,000 בני אדם מתו כתוצאה מהרעידה. מספר ההרוגים בסוריה הוא יותר מ-5,900, על פי הרשויות.

סעיד הנרגש פגש את החלוץ הפורטוגלי זמן קצר לפני המשחק, ונתן לו היי פייב וחיבוק גדול.

"כשראיתי את רונאלדו, חשבתי שזה חלום. לא האמנתי. מתי החלום הזה יסתיים, לא ידעתי. אני מתפלל לאלוהים שזה לא היה חלום", אמר סעיד לאחר מכן.

סעיד, שאמר לכדורגלן "אני אוהב אותך" ועשה חיקוי של קריאת ה"סיייייו", עודד את רונאלדו ואל נסאר בניצחון שלהם בליגה ביום שישי שהותיר אותם בפסגה בסעודיה. "הלוואי שכולם היו יכולים לראות את רונאלדו. הוא אדם נחמד מאוד", אמר סעיד.

עוד בוואלה!

כמה קל להפיץ פייק ניוז על כריסטיאנו רונאלדו: הסרטון שעורר סערה

לכתבה המלאה

היום אף מפרסמים ב"דיילי מייל" שרונאלדו שלח מטוס שלם במוצרי בריאות לטורקיה ולסוריה. "הוא הושפע עמוקות מהטרגדיה ומהמימדים של האסון", נכתב על הפורטוגלי - ששלח כמות עצומה של כריות, שמיכות, סדינים, מיטות, אוכל לתינוקות, חלב ומוצרי בריאות על מנת לספק סיוע הומניטרי בסיסי לאזורים המוכים. "רונאלדו מקווה שהעזרה שלו תגרום לספורטאים וארגוני ספורט אחרים לסייע לנפגעים מרעידת האדמה", כך נכתב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully