וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כמה קל להפיץ פייק ניוז על כריסטיאנו רונאלדו: הסרטון שעורר סערה

מילוני אנשים ברשת צפו בסרטון טיקטוק שבו הפורטוגלי "מתעמת" עם אוהד שאמר לו שמסי הגדול מכולם. רק לאחר מכן התבררה האמת והתרגום המדויק

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 3.3/ספורט1

כריסטיאנו רונאלדו ממשיך לייצר כותרות, גם כשהוא משחק בליגה רחוקה ושולית. אתמול (שישי) היום שלו התחיל בקבלת פרס השחקן המצטיין לחודש פברואר בליגה הסעודית, ולאחר מכן רונאלדו לא היה רחוק מספיגת הפסד הליגה הראשון שלו במדי אל נאסר. נועלת הטבלה אל בטין הייתה כפסע מסנסציה גדולה, כשהובילה 0:1 עד הדקה ה-93, אלא שקבוצתו של הפורטוגלי עשתה מהפך עמוק בתוך תוספת הזמן ויצאה ניצחון 1:3 חשוב.

רונאלדו נעצר אחרי שבארבעה משחקים בחודש שעבר היה מעורב ב-10 שערים, עם 8 כיבושים ו-2 בישולים, אולם אל נאסר השיגה ניצחון רביעי ברציפות ושמרה על מרחק של שתי נקודות מאל איתיחאד בפסגה, כל זאת שישה ימים בלבד לפני משחק העונה שאותו תארח המדורגת שנייה במסגרת המחזור ה-20 בליגה הסעודית.

עבדלרחמן גריב השווה בדקה ה-93, מוחמד אל פתיל קבע מהפך דרמטי במיוחד בדקה ה-102 וגריב הוסיף בישול למוחמד מראן, שקבע בדקה ה-105 את תוצאת הסיום.

בסיום המשחק הועלה לרשת סרטון של כריסטיאנו, שעורר הרבה תגובות נזעמות ברשת. בסרטון נראה רונאלדו, כשהוא לכאורה נוזף באוהד צעיר שקרא לעברו שמסי הוא הגדול מכולם. בתחילה נטען כי רונאלדו ענה לו "אז לך תראה אותו, בשביל מה אתה כאן?". הסרטון, עם תרגום לכאורה של הדברים, זכה למיליוני צפיות ברשת - ורבים לגלגו על הפורטוגלי בן ה-38 שמקניט נער צעיר ומתעסק בזוטות.

רק בהמשך מגיבים מפורטוגל התעקשו ותירגמו את הדברים שאמר כריסטיאנו, כשהתברר שבכלל אמר בתסכול: "משחק קל.. זה אף פעם לא משחק קל".

סרטון הטיקטוק שעורר סערה

מה באמת אמר רונאלדו

לרונאלדו הייתה הזדמנות ענקית לכבוש בדקה ה-34, כאשר חלף על פני השוער בכדרור וניסה לגלגל לרשת החשופה מאזור הפינה השמאלית של הרחבה, אך שחקן הגנה יריב הרחיק את הכדור מקו השער ומנע מרונאלדו להחזיר את אל נאסר מפיגור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully