וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני כדורגלנים הפכו לשחקני פורנו, וחושפים את כל האמת: איזו קריירה עדיפה?

8.3.2023 / 0:02

דני מאונטיין כיכב באקדמיה של סאות'המפטון וקיבל הצעות מהגדולות, אבל פציעה שינתה לו את החיים. לפי הסיפורים, הוא לא מתחרט על המעבר לפורנו. דמיאן אוליבר מנגד, חושף מציאות אחרת לגמרי

תיקתקנו: קליפ סיכום היום בספורט, 6.3/ספורט1

כדורגלן שכיכב באקדמיה של סאות'המפטון עשה תפנית גדולה בקריירה, כשבחר להפוך לשחקן פורנו לאחר שחלומות הכדורגל שלו נמוגו. הכדורגלן לשעבר התחיל את דרכו אצל "הקדושים" כנער והראה את נאמנותו למועדון כשדחה הצעות למעבר מצ'לסי, ווסטהאם וטוטנהאם. כיום דני מאונטיין הוא כוכב הפורנו הבריטי המפורסם ביותר, שמקבל את סכומי הכסף הגדולים ביותר בתעשייה המקומית.

מדובר בסיפור לא קל. בצעירותו הוא נראה בדרך לקריירה מצליחה, לאחר שהרשים אגדות כמו אלן בול וג'ף הרסט. עם זאת, פציעה שוברת לב בברך שמה קץ למומנטום שלו בגיל 16, ולכן הוא פנה באופן זמני לנגרות כדי להתפרנס.

אבל אז הוא החל במערכת היחסים שלו עם נערת "עמוד 3" (העמוד המפורסם בעיתון "סאן" שהיה מפרסם נשים בעירום), שבמהלכה יצא לו לפגוש אנשים מתעשיית הפורנו, מה שאיפשר לו למתג את עצמו בדרך לקריירה גדולה. "יצאתי בעבר עם בחורה שהייתה ב'עמוד 3'", הוא סיפר, "הסוכן שלה רצה שהיא תיכנס לפורנו. היא לא התלהבה במיוחד, אבל הוא מסר לה את פרטי האודישן בלונדון, והלכתי. לא ידעתי למה לצפות אבל הייתי מלא ביטחון. בכלל לא הייתי עצבני מהחלק המיני. מה שכן הדאיג אותי היה לדבר מול המצלמה - לא יכולתי לשלוט בפנים שלי מרוב שהייתי לחוץ".

הוריו של מאונטיין העניקו לו תמיכה מלאה בימי הכדורגל שלו, אך לא ידעו איך לקבל את הקריירה החדשה שלו. "כשאמרתי לאמא שלי היא הייתה קצת המומה. הייתה לה אותה מנטליות כמו להרבה אנשים - היא חשבה שזה הולך להיות סליזי. אבל היו לנו דיבורים רציניים על זה, ואחרי כמה חודשים היא לא עשתה מזה בכלל עניין.

"היא דאגה שאני בסדר כי הייתי רק בן 19 אבל נהניתי מאוד וטסתי ברחבי העולם והיא הבינה כמה אני מאושר. אבא שלי הוא ילד גדול. כשאמרתי לו, הוא רק אמר 'לך על זה בני!'".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
שחקן הפורנו דני מאונטיין, כדורגלן לשעבר. אינסטגרם, realdannymountain10, אתר רשמי
כוכב בסגנון אחר. מאונטיין/אתר רשמי, אינסטגרם, realdannymountain10

מאונטיין, שהתחתן עם שחקניות הפורנו מיה מלקובה ואווה אנג'לינה, מתעקש שהוא עשה את הבחירה הנכונה כשהפך לאחד מכוכבי הפורנו הנשכרים ביותר בעולם.

במקביל הוא ממשיך לשחק כדורגל עם כוכבים הוליוודיים כמו ויני ג'ונס וג'ייסון סטיית'אם. "אני משחק פה בלוס אנג'לס כדורגל עבור האולסטארס ההוליוודי של ויני ג'ונס, עם ג'ייסון סטיית'אם נגד שחקנים כמו פרנק לבוף. אנחנו הולכים לבית של ויני למנגלים ופוגשים את חבריו הסלבריטאים. נחמד פה".

דמיאן אוליבר, הכדורגלן שהפך לשחקן פורנו. מתוך אינסטגרם, צילום מסך
דמיאן אוליבר, הכדורגלן שהפך לשחקן פורנו/צילום מסך, מתוך אינסטגרם

מנגד, השבוע כדורגלן נוסף לשעבר, דמיאן אוליבר ששיחק באקדמיה של קריסטל פאלאס, סיפר גם הוא בפודקאסט על המעבר מכדורגל לעולם סרטי המבוגרים. לדבריו, מדובר בעולם ממש לא "נוצץ".

אוליבר הסתבך כנער בתקרית פלילית ששלחה אותו למאסר קצר, ומאז לא הצליח לחזור לכדורגל. בחיפוש אחר עבודה הוא עסק בשיפוצים וצביעת בתים, עד שקיבל הצעה להשתתף בסרט למבוגרים וקיבל שכר של 150 ליש"ט. לדבריו, "הצילומים היו סיוט, מעוררי אימה, ממש. אני זוכר את הסט, היה שם צלם אירי, בחור גדול מימדים, ענקי, קירח, איש מפחיד שבהה בנו מקרוב וצילם - ואני עם איבר המין שלי חשוף מולו היישר בפרצוף שלו. זה היה סיוט. הזעתי שם, נטפתי זיעה בזמן שאני עירום, החלקתי על הספה מהזיעה שלי.

"הגעתי לזה כי אנשים ידעו שהולך לי טוב במיטה עם נשים, כי שכבתי עם הרבה בנות, הייתי 'שחקן', אז הציעו לי 'תמשיך לעשות את זה, ועוד תקבל על זה כסף'. אבל לא היה לי ביטחון, כשקיבלתי ביטחון, גילי שזה סיפור שונה לגמרי.

"אין לי ספק שאם הייתי נשאר כדורגלן ונשאר בקריסטל פאלאס, הייתי מרוויח היום הרבה יותר כסף. גם הייתי מתאגרף טוב, גם עם זה יכולתי להצליח יותר. אבל חשבתי שעדיף להיות שחקן פורנו, שזה יהיה הכי טוב. אבל זה ממש לא טוב כמו שאנשים מדמיינים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully