וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוסימן וברנרדו סילבה מועמדים, שלושה עלולים לעזוב: התכניות של פ.ס.ז'

קמפוס נפגש עם סוכני החלוץ, גם קשר סיטי, גונסאלו ראמוס ופאו טורס הוזכרו. ברנאט, סולר ואקיטיקה עלולים לשלם את המחיר

פ.ס.ז' חוגגת עם קיליאן אמבפה את שיא השערים של המועדון/מתוך האתר הרשמי של פ.ס.ז'

עוד שנה בפרויקט הקטארי, עוד מפח נפש לפריז סן ז'רמן בליגת האלופות. אלופת צרפת נכשלה גם השנה להגשים את החלום כשהודחה אתמול (רביעי) מהמפעל האירופי כבר בשמינית הגמר על ידי באיירן מינכן, ובעיר האורות כבר חושבים על מהפכה נוספת בסגל בקיץ. בזמן שעתידם של קיליאן אמבפה, ניימאר ובעיקר ליאונל מסי באוויר, ב"לאקיפ" בחנו את השמות שעשויים להגיע למועדון בחלון ההעברות הקרוב.

במועדון רוצים לחזק את כל החוליות פרט לעמדת השוער, כאשר בהתקפה סומן החלוץ שמוביל את נאפולי לאליפות איטליה - ויקטור אוסימן. החלוץ הניגרי אמנם הצהיר בעבר כי החלום שלו הוא להגיע לפרמיירליג, ומספר קבוצות אנגליות אכן חושקות בו, אך ב"לאקיפ" דווח שבימים האחרונים התקיימו פגישה בין סוכניו לבין המנהל המקצועי לואיס קמפוס. חלוץ נוסף ששמו הוזכר הוא גונסאלו ראמוס מבנפיקה.

שחקן מנצ'סטר סיטי ברנרדו סילבה. Robbie Jay Barratt - AMA, GettyImages
ממנצ'סטר לפריז? ברנרדו סילבה/GettyImages, Robbie Jay Barratt - AMA

עוד בפריז סן ז'רמן

sheen-shitof

עוד בוואלה

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

השם הבולט בקישור ההתקפי הוא ברנרדו סילבה ממנצ'סטר סיטי, כאשר לצידו הוזכר גם ראיאן שרקי בן ה-19 מליון. בקישור האחורי הוזכרו איברהימה סנגארה ששיתף אשתקד פעולה עם ערן זהבי בפ.ס.וו איינדהובן ומאנו קונה ממנשנגלדבאך. בחלק האחורי פ.ס.ז' כבר סגרה את ההעברה החופשית של מילאן שקריניאר מאינטר, אך לפי הדיווח גם פאו טורס מוויאריאל עלה כמועמד.

ומה לגבי מי שיעזוב? לפי הדיווח, פ.ס.ז' "פתחה את הדלת" בפני עזיבה של חואן ברנאט וקרלוס סולר, שהצטרף רק הקיץ מוולנסיה. גם החלוץ הצעיר הוגו אקיטיקה הוזכר כמי כמועמד לעזוב, אך סיכוי לא מבוטל שזה יהיה בהשאלה בלבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully