וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות ההדחה? דיווח: "מסי נוטה לעזוב את פריז סן ז'רמן"

ב"לאקיפ" נכתב שהארגנטינאי עדיין לא החליט על עתידו, אבל לא צפוי להאריך חוזה וככל הנראה יהפוך בסיום העונה לשחקן חופשי

תיקתקנו: קליפ סיכום היום בספורט, 8.3/ספורט1

בבוקר שאחרי ההדחה השנייה ברציפות של פריז סן ז'רמן מליגת האלופות בשמינית הגמר, זה בהחלט נראה שיגיע לסיומו העידן הקטארי בעיר האורות, לפחות אותו פרויקט גרנדיוזי שכלל את ליאונל מסי, ניימאר וקיליאן אמבפה. אמש (רביעי) נכנעה פריז סן ז'רמן 2:0 לבאיירן מינכן, הפסידה 3:0 בסיכום המשחקים ושוב סיימה את דרכה במפעל מוקדם מהצפוי - ולטענת "לאקיפ" ייתכן שהיה זה משחקו האחרון של מסי במדי אלופת צרפת בליגת האלופות.

מסי הצטרף לפריז סן ז'רמן בקיץ 2021 בחוזה לשנתיים והמטרה המוצהרת הייתה לזכות בליגת האלופות, אבל בבוקר שאחרי ההדחה השנייה ברציפות בשמינית הגמר, בעיתון הצרפתי נכתב שהארגנטינאי נוטה לא להאריך את חוזהו בשלב זה. ההחלטה טרם התקבלה מצד הפרעוש, שמרבית תנאיו בפריז סן ז'רמן אם יבחר להאריך חוזה כבר סוכמו על פי הפרסומים, אבל הוא שוקל את עתידו וכרגע ההערכה היא שיבחר לעזוב. "בניית הסגל מחדש תהיה תלויה בהחלטה של מסי", נכתב בעיתון, "אם הוא יבחר לעזוב, לפריז סן ז'רמן יהיה יותר כסף ויותר אפשרויות לשינוי".

ליאונל מסי פריז סן ז'רמן. רויטרס
משחקו האחרון בליגת האלופות בפריז סן ז'רמן, אולי בכלל. מסי/רויטרס

עוד על הדחת פריז סן ז'רמן מליגת האלופות

sheen-shitof

בצל המלחמה

מחסור במזון לחג אצל אלפי משפחות נזקקות בצפון. כך תוכלו לסייע

בשיתוף פתחון לב

המאמן כריסטוף גאלטייה עלול לשלם את מחיר ההדחה ולא לעמוד על הקווים בפריז גם בעונה הבאה, אבל המנהל המקצועי לואיס קמפוס אמור להמשיך בתפקידו והמבחן שלו יהיה בחלון ההעברות בקיץ הקרוב, אז יצטרך לבנות את פריז סן ז'רמן הבאה שככל הנראה לא תהנה בסגלה ממסי ואולי גם תמשיך ללא ניימאר.

באשר למסי, בשבועות האחרונים פורסמו מספר דיווחים שלפיהם הוא מחזיק בהצעות חסרות תקדים מערב הסעודית, ברצלונה רוצה מאוד להחזירו לשורותיה וברקע גם האופציות בארצות הברית, בעיקר מאינטר מיאמי. קבוצה נוספת ששמה לאחרונה חזר לכותרות היא ניואלס אולד בויס, שחברו הטוב של מסי "קון" אגוארו רמז שבכוונתו לשוב אליה לפני הפרישה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully