וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פגישה גורלית בפריז סן ז'רמן: גאלטייה ישלם את המחיר ויפוטר?

עודכן לאחרונה: 9.3.2023 / 12:16

אל חלאיפי רוצה לזעזע אך לא ברור האם יחליף מאמן כעת או בקיץ, טוכל על הכוונת. גם מעמדו של לואיס קמפוס מעורער. ז'רום רוטן תוקף את מסי: "לא מופיע למשחקים החשובים"

בבוקר שאחרי עוד כישלון בליגת האלופות, נערכים בפריז סן ז'רמן לזעזוע של ממש. לפי דיווחים בצרפת הבוקר (חמישי), תיערך בהמשך היום פגישה גורלית במשרדי המועדון, כשהנושא העיקרי על הפרק יהיה עתידו של כריסטוף גאלטייה: "נאסר אל חלאיפי לא מרוצה ומעוניין בשינוי בעמדת המאמן, אבל עדיין לא ברור האם המהפכה שלו תתבצע מיד, או האם יחכה עד סוף העונה".

כריסטוף גאלטייה מאמן פריז סן ז'רמן. רויטרס
הפסד אחד יותר מדי? גאלטייה/רויטרס

עוד בפריז סן ז'רמן

כרגע, נראה שהמועמד המוביל לרשת את גאלטייה הוא שם חדש-ישן - תומאס טוכל, שהחליף את אונאי אמרי בעיר האורות ב-2018, ופוטר בדצמבר 2020, לאחר מערכת יחסים רעועה עם המנהל המקצועי דאז לאונרדו. "לאל חלאיפי יש איתו מערכת יחסים מצוינת", נטען, "אבל עדיין לא ברור האם הגרמני ירצה לחזור, או לנסות אתגר חדש".

אבל לא רק מעמדו של גאלטייה מעורער - גם המנהל המקצועי לואיס קמפוס עשוי לסיים את תפקידו. לפי העיתונאי מתאו מרונו, "מערכת היחסים בין קמפוס ואל חלאיפי הידרדרה, בפרט בינואר. גם עתידו של קמפוס יהיה על סדר היום בפגישה". עם זאת, לפי אותו דיווח, "קמפוס היה אחד הגיבורים בהארכת חוזהו של קיליאן אמבפה, ופיטוריו יערערו את סדר הכוחות הפנימי. המצב מאוד עדין".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
מנג'ר צ'לסי תומאס טוכל. רויטרס
ישוב לקדנציה שנייה? טוכל/רויטרס

שחקן העבר ז'רום רוטן יצא במתקפה גדולה כנגד ליאונל מסי: "אני לא רוצה שהוא יישאר. הוא לא רוצה להישאר. סיפקת 18 שערים או 16 בישולים נגד אנז'ה וקלרמון? במשחקים החשובים, הוא נעלם לגמרי! פריז חשבה שהוא יעזור לה לנצח, אבל הוא לא מנצח שום דבר. כמובן שיש לו רגל טובה ועין טובה, זה יהיה כך גם בגיל 50, אבל מבחינתי, עם האופי הנוכחי שלו, הוא לא שחקן לרמות הגבוהות".

"צריך לחזור ולהחתים שחקנים צעירים מאיזור פריז", חרץ תיירי הנרי. "צריך להיות יכולים להזדהות עם המועדון. מה בונים שם, בעצם? מבחינת, צריך לחזור ולהחתים את הצעירים המקומיים הטובים ביותר. יש את הכסף לגרום לזה לקרות, אז מדוע זה לא קורה?"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully