וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כיאל על העונה של סכנין: "עברנו תקופות שלא אאחל לאף אחד"

עודכן לאחרונה: 9.3.2023 / 16:06

הכוכב דיבר לקראת בית"ר (שבת, 19:30, ספורט4): "המשחק הזה לא פחות חשוב לנו מלהם". רפואה: "משחק טעון". דוכי: "מקווה שיעבור בשלום"

תקציר ה-1:1 של מ.ס. אשדוד מול בני סכנין/ספורט1

בני סכנין תארח ביום שבת (19:30, ספורט4) את בית"ר ירושלים במחזור האחרון של העונה הסדירה, בתקווה להגדיל את הפער מהקו האדום, שעומד כרגע על שש נקודות.

"ברור שזה משחק שהוא טעון לכל הדעות, אבל אותי מעניין הקטע המקצועי ואנחנו רוצים לנצח בלי קשר ליריבות", אמר קובי רפואה במסיבת העיתונאים. "כל אחד מסתכל על הצד שלו, והמשחק הזה לא פחות חשוב לנו. אנחנו צריכים להבטיח את ההישארות שלנו כמה שיותר מהר".

בירם כיאל אמר: "יש לנו לא פחות רצון מבית"ר לנצח את המשחק, כי זה אחרי עונה קשה - גם מחוץ למגרש. עברנו תקופות שלא אאחל לאף אחד. כולנו יודעים שהמשחק הזה מבחינתנו הוא סופר חשוב, מול האוהדים שלנו, נגד קבוצה שהיא תמיד יריבה קשה. רוצים לתת שקט למערכת, כי לא הצלחנו להשיג את המטרה הראשונה שלנו. ננסה להביא כמה שיותר נקודות ולשמח את האוהדים. עשינו השנה המון דברים לא נכונים, גם אני לוקח אחריות, לפעמים קורה שיש נפילות. הכי חשוב שבסוף העונה נדע בדיוק במה טעינו".

בירם כיאל בני סכנין. קובי אליהו
לא רוצה להסתבך בתחתית. כיאל/קובי אליהו
sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

מנכ"ל המועדון חאלד דוכי הוסיף: "זה לא סוד שרצינו להיות במקום אחר, אבל מה שקרה קרה, נתמקד במטרות החדשות שהצבנו לנו - קודם כל ניצחון על בית"ר זה ניצחון חשוב, הוא יעזור לנו להבטיח את ההישארות ולשחק עם פחות לחץ. אם נילחם בתחתית, זה יעכב את ההכנות לעונה הבאה. אני מקווה שהמשחק הזה יעבור בשלום, כולם יודעים שזה משחק טעון. יש כמויות אדירות של שוטרים, יגיעו כ-500 אוהדים של בית"ר, אולי יאשרו עוד. אנחנו לא רוצים לראות אוהדים מגיעים ללא כרטיסים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully