וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבוקסיס: "מאמין לשועה שהוא פצוע. אספרייה? ההתאחדות נהגה בחוכמה"

9.3.2023 / 10:30

מאמן בית"ר ירושלים התייצב למסיבת העיתונאים לקראת בני סכנין (שבת, 19:30, ספורט4) והגן על שחקניו. הבעלים ברק אברמוב יתרום 20 אלף שקל לאוהדת המסורה אביגיל שרעבי

תקציר ניצחונה של הפועל תל אביב 1:3 על בית"ר ירושלים/ספורט1

האם בית"ר ירושלים תצליח להשתחל במחזור סיום העונה הסדירה לפלייאוף העליון? הצהובים שחורים יתארחו בשבת באצטדיון דוחא אצל בני סכנין (19:30, ספורט4) בידיעה שרק ניצחון ישאיר להם סיכוי לתפוס את המקום השישי והאחרון, אבל הם לא תלויים בעצמם ויחזיקו אצבעות למכבי נתניה שתנצח את מ.ס. אשדוד במשחק שייערך במקביל.

המאמן יוסי אבוקסיס אמר היום במסיבת העיתונאים: "עברנו שבוע קשה, אנחנו מתאוששים מההפסד להפועל תל אביב. זה משחק שהיה בידיים שלנו והצלחנו לאכזב את הקהל הגדול שהבא, אבל לקחנו יומיים לאכזבה ועכשיו אנחנו מתמקדים רק בסכנין".

אבוקסיס גם נשאל על העימות בין אספרייה לאוהדי הפועל תל אביב, בדגש על החלטת בית הדין להשית עונש מינימלי על דנילו אספרייה שחגג בצורה מתריסה בטענה לנהמות שהושמעו לעברו: "דנילו אחת הדמויות הכי טובות שהגיעו לבית"ר ואחד השחקנים הכי מקצוענים שאימנתי עד היום. לא ראיתי שהוא עשה משהו לקהל של הפועל תל אביב, ההתאחדות נהגה בחוכמה".

יוסי אבוקסיס מאמן בית"ר ירושלים. מאור אלקסלסי
הגן על אספרייה. אבוקסיס/מאור אלקסלסי

בבית"ר ירושלים מקווים שהיום יצליחו לשוב לפעילות ירדן שועה, גריגורי מורוזוב ופרד פריידיי שלא נטלו חלק באימון אתמול עקב פציעות קטנות שבמועדון מעריכים שלא ימנעו מהם לשחק. על כך אמר המאמן: "הרבה שחקנים קיבלו ביקורת כי זה התפקיד שלנו. לתקן כשיש דברים לא טובים. לגבי ירדן שועה, אני מאמין לו שהוא פצוע, כרגע הוא מתלונן על כאבים. גריגורי אני מאמין שיהיה כשיר".

בתוך כך, הבעלים ברק אברמוב הודיע הבוקר כי החליט לתרום בשמו ובשם המועדון מחצית מהסכום של הטיפולים לאוהדת הקבוצה אביגיל שרעבי (20,000 ש"ח), שאתמול באמצעות הרשתות החברתיות סיפרה כי חלתה בסוכרת מאוד קשה ואובחן גידול סרטני בגופה, כך שהיא זקוקה ל-40 אלף שקל לניתוח מציל חיים לכריתת הכלייה השמאלית. אוהדים רבים מכל קבוצות הספורט בישראל הצטרפו לאברמוב ובחרו לתרום לאוהדת שמוכרת זה שנים רבות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully