וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק בכר: "אם לא ננצח את הפועל תל אביב, שוב נחזור אחורה"

9.3.2023 / 10:41

מאמן מכבי חיפה דרוך לקראת סיום העונה הסדירה: "מצפים מעצמנו ליציבות והמשכיות". על עתידו של סבע: "הוא מחויב, מבחינתי הוא 100 אחוז כאן". חזיזה: "דיא ואצילי מצוינים, שכולם ימשיכו להבקיע ואני אתן את העבודה שלי"

תקציר: מכבי חיפה - הפועל חיפה 1:4/ספורט1

מכבי חיפה תיהנה מתמיכתם של כ-11 אלף אוהדים ירוקים שכבר רכשו את כל הכרטיסים ליום שני באצטדיון בלומפילד כאשר תתארח האלופה אצל הפועל תל אביב במשחק נעילת המחזור ה-26 והעונה הסדירה כולה בליגת העל. מכיוון שהפועל באר שבע וגם מכבי תל אביב ישחקו לפניהם, הירוקים יגיעו למפגש בידיעה שהם יכולים לחזור לארבע נקודות יתרון בפסגה לכל הפחות, אולי אפילו להגדיל את ההפרש ולברוח להן בזמן הטוב ביותר.

רגע לפני שייצא לדרך מחזור סיום העונה הסדירה ולפני תחילת הפלייאוף העליון, מאמן מכבי חיפה ברק בכר אמר הבוקר (חמישי) לכלי התקשורת: "אנחנו מצפים מעצמנו ליציבות והמשכיות, ברור שאחרי ניצחון טוב אנחנו רוצים להמשיך - קודם כל את היכולת, כי היכולת מובילה לתוצאות. המטרה היא למנף את המשחק הזה, את הביחד הזה, הקהל יבוא בהמוניו גם לבלומפילד וזה מדהים. אנחנו נמצאים בעונה מאוד ארוכה, התחלנו אותה מוקדם וזה טבעי שיש עליות וירידות. כשיש ירידות צריך לדעת לקום מהן, החבר'ה האלה כבר שנה שלישית מוכיחים שהם יודעים להתגבר על משברים והפסדים. למרות הלחץ ולמרות הביקורות, הם מראים אופי ויכולת. צריך להמשיך את זה. אם לא ננצח את הפועל תל אביב, שוב נחזור אחורה. אנחנו רוצים להתחיל להתקדם ולא לחזור אחורה".

על עתידו של דיא סבע: "פחות מעניינים אותי מה השחקנים אומרים ויותר מה אני מרגיש מהם ומה אני מקבל מהם במגרש. דיא מאוד מחויב לקהל, לקבוצה, למועדון, כל דקה שהוא משחק או מתאמן הוא נותן 100 אחוז. מאוד חשוב לו להיות פה, הוא הקריב המון כדי להגיע לכאן. מבחינתי הוא 100 אחוז כאן".

ברק בכר מאמן מכבי חיפה. שלומי גבאי
דרוך. ברק בכר/שלומי גבאי

המאמן הוסיף ואמר: "כל משחק לגופו, צריך להיות מי יעמוד לרשותנו. יש לנו עוד כמה אימונים ואז נקבל החלטות. למזלנו הפציעה של שון לא נראית חמורה, לא נראה שיש נזק לפי הצילומים, זה עניין של הרגשה שלו. להפועל תל אביב יש מאמן טוב ומומנטום, יהיה מאוד קשה, אבל פחות צריך להסתכל על היריבה. אנחנו אלה שצריכים לעשות נכון את הדברים, ואם נעשה את זה, מאוד קשה לעצור אותנו. הקהל שלנו זו תופעה, כל משחק סולד-אאוט - בבית, בחוץ. אנחנו רוצים לגרום להם להיות גאים בנו".

דולב חזיזה הוסיף: "אני רוצה לסיים את העונה הסדירה עם ניצחון ואז להתחיל את הפלייאוף ברגל ימין, שזה הכי חשוב כל שנה. נעשה הכל כדי לקחת שלוש נקודות ונתכונן לפלייאוף. אני משחק בכל עמדה שהמאמן אומר לי, לפעמים צריך יותר לסגור בהגנה. יש דברים שלא כולם יודעים או שומעים, אם המאמן מבסוט ממני זה הדבר שהכי חשוב לי. כשאני משחק בעמדה שלי, בכנף שמאל, עם מגן טוב, זה הרבה יותר נוח, אבל אני שמח בשביל כולם".

על המספרים שמספקים דיא סבע ועומר אצילי אמר חזיזה: "אני מפרגן להם, שניהם שחקנים מצוינים, אני אף פעם לא מנסה לקחת את המושכות, אף פעם לא כופה את המשחק עלי. שכולם יבקיעו ואני אמשיך לתת את העבודה שלי. תן לי לנצח עד סוף השנה בלי להבקיע ולבשל, ואני אהיה שמח. יש לנו הרכב בספסל, זה מטורף".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
דולב חזיזה שחקן מכבי חיפה מול עומרי גנדלמן שחקן מכבי נתניה. ברני ארדוב
לא אכפת לו ממספרים. חזיזה/ברני ארדוב

בעקבות פציעת שון גולדברג בדרבי, אם לא יצליחו במועדון להכשירו נראה כי דילן בטובינסיקה יחליף אותו בהרכב, אך המשמעות היא ששחקן זר אחד ייצטרך לרדת לספסל וככל הנראה יהיה זה פרנזי פיירו. במכבי חיפה יצטרכו להיזהר פייר קורנו, עבדולאי סק ודולב חזיזה מצבירת כרטיס צהוב שיוביל להרחקתם מהמשחק נגד הפועל באר שבע. אם אחד מהם יספוג כרטיס צהוב במשחק פתיחת הפלייאוף העליון בשבוע הבא ולא ביום שני, הוא ייעדר נגד מכבי תל אביב במחזור השלישי בפלייאוף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully