וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו במתקפה הנדירה של ואנווליט על השיפוט: "פאקינג איום ונורא"

עודכן לאחרונה: 9.3.2023 / 9:23

רכז טורונטו התפוצץ אחרי שספג עבירה טכנית מבן טיילור בהפסד לקליפרס: "ברוב המשחקים, ברור שאחד השופטים ידפוק את המשחק. חלקם סתם רוצים להיות חארות". בארה"ב מעריכים: זה יוביל לקנס מאוד, מאוד גבוה

טורונטו רשמה הלילה (בין רביעי לחמישי) הפסד שני ברציפות - הפעם 108:100 מול הקליפרס, והיא מדורגת כרגע במקום התשיעי במזרח, חצי משחק בלבד מוושינגטון העשירית, כשאת ברוקלין השישית, שמקדימה אותה בשישה משחקים, היא כבר לא תשיג. כעת, לראפטורס לא נותר אלא להילחם על מקומם בפליי-אין.

המשותף לשני ההפסדים האחרונים: בסיומם, באו שחקני טורונטו בטענות על השיפוט. מול דנבר הורחק סקוטי בארנס אחרי עבירה טכנית וטען כי "אמרתי משהו לעצמי וכנראה שהשופט כעס, אז הוא הרחיק אותי", בעוד הלילה, היה זה פרד ואנווליט עם ביקורת כמעט חסרת תקדים כלפי צוות השיפוט.

עוד ב-NBA

הרכז ספג עבירה טכנית באמצע הרבע השלישי שלטענתו שינתה את המומנטום של המשחק, ותקף בסיום את בן טיילור עם שלל קללות שבוודאי יעלו לו בקנס גבוה מאוד - אולי אפילו בהרחקה: "אני חושב שבן טיילור היה פאקינג איום ונורא הלילה. ברוב המשחקים, אתה יודע שאחד מתוך שלושת השופטים הולך לדפוק את המשחק. זה קרה כבר שני משחקים ברצף. גם מול דנבר היה קשה. ואז הלילה, אנחנו נאבקים, ואני מקבל טכנית מטומטמת ששינתה את כל הדנימיקה והקצב של המשחק".

ואנווליט הוסיף ואמר: "רוב השופטים מנסים, אני מחבב את רובם, הם די הוגנים ומתקשרים היטב. ואז יש את אלה שפשוט רוצים להיות חארות ולדפוק את המשחק. אף אחד לא בא לראות את החרא הזה - אנשים באים כדי לראות את השחקנים. אנחנו מאבדים מהדברים הכי חשובים ב-NBA, והעונה זה מאכזב. תבדקו - רוב הטכניות שלי נשרקו על ידי בן טיילור. בשלב מסוים אתה חייב להרגיש שזה אישי". ואכן, מתוך שמונה העבירות הטכניות שנשרקו לרכז הראפטורס העונה, חמש הגיעו מהמשרוקית של בן טיילור (כולל הרחקה מול ניו אורלינס).

בארצות הברית לא נותרו אדישים אחרי המתקפה. "מעולם לא ראיתי דבר כזה", צייץ עיתונאי של רשת "ספורטסנט". "הוא הולך לספוג קנס מאוד, מאוד גבוה", הוסיף העיתונאי מייקל גריינג', בעוד סם וסני מ"האתלטיק" צייץ: "זה די מדהים, הוא פשוט הלך על זה ב-100 אחוז ואני מכבד אותו. הוא דיבר בלי לבלבל את המוח".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

הקליפרס, לעומת זאת, ציינו ניצחון שני ברציפות אחרי חמישה הפסדים וצברו לא מעט ביטחון. לטענת פול ג'ורג', לקבוצתו יש כל מה שצריך כדי להתחרות על אליפות: "יש לנו את זה, וכבר הוכחנו זאת. אפילו בהפסידם, הראינו שאנחנו מתחרים". קוואי לאונרד הוסיף: "לרגע לא הורדנו את הראש, גם אחרי הפסדים האמנו בעצמנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully