וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זהבי: "מה מפריע שאני ישן לבד? זה סתם לשחק לאריה בביצים"

בפרק שהוקלט לפני עשרה חודשים ב'הפודיום', פודקאסט הספורט של אורן יוסיפוביץ, סיפר החלוץ שעזב את נבחרת ישראל על תגובתו בזמן אמת לפרשת החדרים עם בניון וחזן: "אין סיכוי שאסכים לישון עם מישהו בחדר. עם ביברס כן דיברו. זה עניין מקצועי ואישי"

תיקתקנו: קליפ סיכום היום בספורט, 8.3/ספורט1

סאגת ערן זהבי ונבחרת ישראל הסתיימה בפיצוץ כשהחלוץ של מכבי תל אביב הודיע שלא יחזור לנבחרת. בריאיון שהוקלט בפודקאסט "הפודיום", פודקאסט הספורט של אורן יוסיפוביץ, לפני כעשרה חודשים ומעולם לא פורסם, הוציאו קטע קצר מתוך הריאיון שיתפרסם בקרוב, בו זהבי מספר על תגובת שחקני הנבחרת על נוהל החדרים החדש של אלון חזן ויוסי בניון.

"לא אהבתי את מה שקורה ואני לא אוהב את מה שקורה", סיפר זהבי. "אתמול דיברו איתי שחקנים שברשימת חוקים שעשו אין יותר חדרים לבד. יש שני אנשים עם חדר לבד - אני וביברס. שרן ייני היתה לו בעיית שינה, אבל על נאתכו ושרן לא דיברו אף פעם. למה החוק הזה? יש לך שני שחקנים שיש להם 70 הופעות ומעלה, מה מפריע לך שהם ישנים לבד? ליצור שוויון? זה סתם לשחק באריה בביצים, מה אתה מנסה לקבל ביס?".

עוד בנבחרת ישראל

ערן זהבי / יוסי בניון. אודי ציטיאט
"מה מפריע לך שנישן לבד?". זהבי על בניון/אודי ציטיאט

דבריו של זהבי ב'הפודיום'

החלוץ הישראלי הוסיף ואמר על ההחלטה של חזן ובניון לגבי נהלי השינה של הנבחרת: "לפחות תגידו, אף אחד לא דיבר איתי על זה. אם אתם רואים אותי בתור חלק מהנבחרת בחזרה, דבר איתי, תגיד לי 'ערן אנחנו רוצים לעשות ככה וככה, אתה לא בזימון הזה סבבה. בזימונים הבאים זה יהיה ככה'. עם ביברס כן דיברו, אבל הוא כן זומן. הוא הסכים, אני אומר לך כבר מעכשיו אין סיכוי שאסכים. זה לא סתם, זה לא פרנציפ - זה משהו מקצועי ואישי. זה ההכנה שלי למשחק, זה המנוחה שלי, זה שאני מתעורר מוקדם יותר מהם בבוקר. אני מסיים ארוחת בוקר ורק אז הם מתעוררים, לא רוצה להפריע לאף אחד ושאף אחד לא יפריע לי".

שחקן נבחרת ישראל ביברס נאתכו עם ערן זהבי. האתר הרשמי של ההתאחדות לכדורגל, אתר רשמי
"עם ביברס כן דיברו לפני, אבל הוא זומן". זהבי ונאתכו/אתר רשמי, האתר הרשמי של ההתאחדות לכדורגל

כזכור, זהבי נשאר מחוץ לסגל הנבחרת אחרי שלא הסכים להיענות לדרישות של הצוות המקצועי בראשותו של יוסי בניון לחלוק חדר עם שחקן נוסף. זהבי התרצה וניסה להציע פשרה לבניון, אך השניים לא הגיעו להסכמות והחלוץ הישראלי לא יחזור לנבחרת ישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully