וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני טבריה עלתה למקום ה-2 והורידה את אדומים אשדוד לליגה א'

סזאר בעט פנדל גבוה מעל השער, אבל גם כבש בנגיחה (45+8), אופיר מזרחי קבע 0:2 בפנדל משלו בדקה ה-100 והעולה החדשה עקפה לפחות זמנית את הפועל פתח תקוה, המארחת נשרה לליגה השלישית. 0:5 לבני יהודה על נוף הגליל והיא שוב בשמינייה הראשונה

הליגה הלאומית מתקרבת גם היא לקראת החלוקה לפלייאוף. היום (שישי) נקבעה היורדת הרשמית הראשונה לליגה א' וזהו אדומים אשדוד שהפסידה בביתה 2:0 לעירוני טבריה, שמצדה לפחות זמנית עלתה למקום השני ועקפה את הפועל פתח תקוה בזכות הפרש שערים עדיף, אבל המלאבסים כידוע ישחקו רק ביום שני.

עוד היום במחזור, מכבי קביליו יפו פספסה הזדמנות להבטיח את מקומה בפלייאוף העליון כשהפסידה בביתה לעירוני רמת השרון שהחזירה לעמדת המאמן את חיים שאבו. בני יהודה חגגה עם 0:5 על הפועל נוף הגליל ששוב התפרקה ונכנסה לשמינייה הראשונה על חשבון הפועל כפר סבא שהפסידה למכבי אחי נצרת, אולי במשחקו האחרון של אלדד שביט.

שחקני עירוני טבריה חוגגים עם ז'וליו סזאר. דני מרון
שערו ה-14 העונה בלאומית. סזאר/דני מרון

הפועל אדומים אשדוד - עירוני טבריה 2:0

נקבעה רשמית היורדת הראשונה לליגה א' וזוהי הפועל אדומים אשדוד, שכידוע נענשה העונה בהפחתת 12 נקודות, נבנתה טלאי על טלאי אחרי עונת בכורה מצוינת בלאומית ולא הצליחה להתמודד שווה בשווה עם יריבותיה בליגת המשנה. היא ירדה מכיוון שכפר קאסם הגדילה ממנה את היתרון בנקודה נוספת ומבחינה מתמטית לא נותרו לה סיכויים לעקוף אותה. לעומת זאת, עירוני טבריה מוכיחה כי המשברון הקטן מאחוריה והיא כרגע במקום השני, עקפה את הפועל פתח תקוה שטרם שיחקה בזכות הפרש שערים עדיף ונותרה ללא הפסד חוץ מאז אוקטובר.

דקה 45+6: החמצת פנדל! ז'וליו סזאר, מלך שערי הליגה הלאומית, צריך היה להוריד את טבריה למחצית ביתרון, אבל בעט כדור עונשין מ-11 מטר מעל השער.

דקה 45+8: גול! הפעם סזאר כבש! בשניות האחרונות של תוספת הזמן למחצית הראשונה, נהוראי יפרח הרים מימין כדור מדוד לראשו של הברזילאי, שמרחבת החמש כבר לא יכול היה להחמיץ.

דקה 100: גול! עשר דקות בתוך תוספת הזמן, אופיר מזרחי בעט למשקוף ופנימה וקבע את תוצאת הסיום בפנדל השני שקיבלה טבריה במשחק.

אוהדי עירוני טבריה. דני מרון
נציגות טבריינית ביציע באשדוד/דני מרון
גל אסולין, שחקן אדומים אשדוד. דני מרון
אשדוד חזרה לליגה א'. אסולין מאוכזב/דני מרון

מכבי קביליו יפו - הפועל ניר רמת השרון 3:0

עולה נוספת מליגה א' שצפויה להיות בפלייאוף העליון היא מכבי קביליו יפו, על אף שהובסה היום בבכורה המחודשת של חיים שאבו על הקווים. יפו ידעה שנקודה אחת תספיק לה כדי להבטיח מקום בין שמונה הראשונות, אבל לופטה וחבריו במשחק חלש לא עמדו במשימה ויצטרכו לעשות זאת במחזור סיום העונה הסדירה. עבור רמת השרון זהו ניצחון חשוב, כאמור שוב תחת המנהל המקצועי חיים שאבו שחזר לעמוד על הקווים במקום חי אבייב.

דקה 45: גול! רמת השרון עלתה ליתרון. איתמר גורי העביר רוחב משמאל, דוד דגו עשה תנועה בקצה השני של הרחבה, הגיע לכדור בתזמון מושלם ובעט פנימה.

דקה 56: גול! בן חמו המחליף עלה מעל כולם לקרן שהרים דגו ונגח את השער השני של רמת השרון.

דקה 72: גול! חזרה מושלמת של שאבו לקווים. מסיקה זוכה לקרדיט ומתוך רחבת החמש נעץ את ה-0:3.

דובב גבאי, שחקן מכבי קביליו יפו. מאור אלקסלסי
יפו עדיין לא בפלייאוף העליון. דובב גבאי/מאור אלקסלסי

בני יהודה - הפועל נוף הגליל 0:5

שלושה הפסדים בארבעת המחזורים האחרונים (כולל 11 ספיגות) בהיעדרם של אלירן עטר ופצועים נוספים, השכיחו את התקופה הטובה של בני יהודה וגם הוציאו אותה מהשמינייה, אבל היא עשתה צעד חשוב לקראת חזרה לשם עם 0:5 אדיר על הפועל נוף הגליל, שלא הצליחה לנצח את בני יהודה מאז מאי 2005 בליגת העל - אז עמד על הקווים שלה מוטי איוניר שחזר לאחרונה ולא הצליח להושיע אותה ולעצור את רצף ההפסדים שכעת עומד על ארבעה. בני יהודה שוב בשמינייה הראשונה בזכות ההפסד של הפועל כפר סבא.

דקה 19: גול! 0:1 לבני יהודה. כדור עומק של סילבה קאני לקלוד לואיס הציב את האחרון באחד על אחד מול לידור כהן, מקרוב הוא הקפיץ מעליו פנימה.

דקה 26: גול! 0:2 לבני יהודה. הפעם היה זה לואיס שמסר לקאני, שבעט כדור שעבר בין שני הבלמים, כהן הגיב מאוחר והוציא כדור נוסף מהרשת.

דקה 48: גול! השלישי של בני יהודה. יניב מזרחי במבצע אישי חתך מהאגף לתוך הרחבה, היתל בהגנת היריבה ובעט לפינה הרחוקה.

דקה 81: גול! עמית ביטון הצטרף לחגיגה עם נגיחה חזקה, כדור שקפץ מראשו לדשא ונעצר רק ברשת בדרך ל-0:4.

דקה 88: גול! גלב זרדב הבקיע מחזור שני ברציפות וקבע 0:5 מהדהד לבני יהודה.

שחקני בני יהודה חוגגים. דני מרון
גם איוניר לא הצליח להכניע את הכוכבים הצעירים של בני יהודה/דני מרון

הפועל כפר סבא - מכבי אחי נצרת 2:0

אחרי ארבעה משחקים ללא ניצחון, הפועל כפר סבא חגגה במחזור הקודם 0:3 בגרין וחזרה למקום השמיני ששווה פלייאוף עליון. כעת היא שוב מחוץ לשמינייה בעקקבות הפסד הביתי לקבוצה של אלדד שביט, שלפני המשחק סיפר כי בכוונתו לעזוב. כפר סבא כעת מדורגת תשישית, אחי נצרת לעומת זאת עצרה רצף של חמישה משחקים שבהם גם לא הבקיעה, אבל רשמה ניצחון שלישי רצוף בכפר סבא וקפצה למקום ה-11.

דקה 10: גול! 0:1 לנצרת. כדור חופשי מצוין לרחבה נחת על ראשו של גיל סלם, שנגח מקרוב פנימה.

דקה 82: גול! מתפרצת קטלנית של נצרת שעלתה ליתרון כפול. סאלח חוסיין רץ חצי מגרש לבד, עבר את השוער וגלגל פנימה.

מ.ס. כפר קאסם - הפועל ראשון לציון 0:0

הקבוצה של תומר קשטן יצאה מבור עמוק בעזרת 11 נקודות מ-18 האחרונות, ניצחה בשני המחזורים האחרונים וקיוותה להמשיך בתנופה גם מול ראשון לציון שאותה ניצחה בכל ארבעת המפגשים האחרונים ביניהן, אבל הפעם לא זכינו לראות שערים. הכתומים מעיר היין נותרו ביתרון של שתי נקודות מכפר קאסם שבמקום ה-14, עדיין מסובכת בתחתית וסופרת כבר שמונה מחזורים ללא ניצחון.

משחקי יום שני:

מכבי פתח תקוה - הפועל עכו
הפועל עפולה - הפועל פתח תקוה
הפועל אום אל פאחם - הפועל רמת גן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully