וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביברס נאתכו כבש את שערו ה-11, ניצחונות לליאל עבדה ונטע לביא

עודכן לאחרונה: 8.3.2023 / 23:47

קפטן הנבחרת דייק מהנקודה הלבנה ב-1:1 הביתי של פרטיזן מול קולוברה. 71 דקות לחלוץ סלטיק ב-1:3 על הארטס, 27 דקות לקשר גמבה אוסקה ב-1:3 בגביע הליגה מול קיוטו

תיקתקנו: קליפ סיכום היום בספורט, 8.3/ספורט1

ביברס נאתכו שבר הערב (רביעי) בצורת של כארבעה חודשים, כאשר דייק מהנקודה הלבנה והעלה את פרטיזן בלגרד ליתרון במשחק הביתי מול קולוברה, אותו סיימה בסופו של דבר ב-1:1 במסגרת המחזור ה-25 בליגה הסרבית. קפטן נבחרת ישראל השלים 90 דקות, חמישה ימים אחרי ההפסד בדרבי לכוכב האדום בלגרד, ובדקה השביעית כבש את שערו ה-11 העונה בליגה והראשון מאז תחילת נובמבר, אחרי נגיעת יד ברחבה. האורחת איזנה בדקה ה-71 וחילצה נקודה מפתיעה. פרטיזן ללא ניצחון בשלושת המחזורים האחרונים ובמרחק עצום של 18 נקודות מהכוכב האדום שדוהרת לעוד אליפות.

במאזנו של הקשר בן ה-35 יש העונה 11 שערי ליגה לצד שבעה בישולים. הוא רחוק כעת שער אחד בלבד משיאו האישי - 12 שערי ליגה במדי פרטיזן בלגרד לפני שתי עונות ואותה כמות גם במדי צסק"א מוסקבה ב-2014/15.

צפו בפנדל של ביברס נאתכו

עוד בוואלה!

אלי דסה סובל מהיציעים הריקים ברוסיה: "קשה לשחק באווירה כזאת"

לכתבה המלאה
ליאל עבדה שחקן סלטיק מול אורסטיס קיומורצוגלו שחקן הארטס. Ian MacNicol, GettyImages
הפעם לא כבש או בישל. ליאל עבדה/GettyImages, Ian MacNicol

* ליאל עבדה פתח בהרכב סלטיק ושיחק 71 דקות בניצחון הביתי 1:3 על הארטס. שחקן הכנף הישראלי לא כבש או בישל הפעם, כאשר קיוגו פורוהאשי הכין לדאיזן מאדה (25) והשלים בעצמו את המהפך (60). סיאד הקשבאנוביץ' שנכנס במקום עבדה התכבד בשלישי (84). סלטיק שוב עם תשע נקודות יתרון בפסגת הליגה הסקוטית ועם 11 ניצחונות רצופים בכל המסגרות.

* גביע הליגה ביפן יצא לדרך הבוקר וגם נטע לביא ערך את הופעת הבכורה שלו במפעל, כאשר עלה מספסל גמבה אוסקה בדקה ה-63 והיה שותף לניצחון החוץ 1:3 על קיוטו. לביא פתח בהרכב בשני המשחקים האחרונים בליגה היפנית, אך ירד לספסל היום ונכנס לכר הדשא ביתרון 1:2 כדי לסייע לחבריו לשמור על ניצחון. ביום ראשון הוא צפוי לשוב להרכב במשחק הליגה של גמבה אוסקה נגד סנפרס הירושימה, שכמו גמבה אוסקה גם היא לא הצליחה לנצח בשלושת מחזורי פתיחת העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully