וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאל עבדה זכה לתשבוחות, אז למה הוא ממשיך לעלות מהספסל?

שחקן סלטיק כבש משחק שני ברציפות, מאמנו פוסטקוגלו: "שום דבר לא מובטח, צריך להרוויח הכל. ליאל שאפתן, הוא עדיין צריך להשתפר"

ליאל עבדה כבש אמש (ראשון) שער ליגה שני ברציפות עבור סלטיק. שחקן נבחרת ישראל שוב עלה מהספסל, מצא את הרשת בדקה ה-70 ולאחר מכן גם הוסיף בישול ב-1:5 המוחץ על סט. מירן.

בסיום, נשאל אנג' פוסטקוגלו האם עבדה, שפתח העונה שמונה פעמים בלבד במסגרת הליגה לעומת 18 הופעות כמחליף, לא ראוי למקום בהרכב. "אנחנו מועדון גדול ושום דבר לא מובטח", אמר. "צריך להרוויח הכל, וזה מה שהחבר'ה עושים. ליאל היה טוב מאוד, זה חשוב שהמחליפים ישפיעו על המשחק. העובדה שהם לא פותחים לא משנה את הגישה שלהם. ידעתי שזה משחק טוב עבורו לעלות כמחליף, כי יהיה לו מרווחים לרוץ בהם".

שחקן סלטיק ליאל עבדה. Ian MacNicol, GettyImages
משחק טוב עבורו לעלות כמחליף? עבדה/GettyImages, Ian MacNicol

עוד בכדורגל הישראלי

המאמן האוסטרלי הוסיף ואמר: "עבדה בחור שאפתן שרוצה להיות במועדון גדול. הוא רוצה לזכות בתארים ולהיות הכי טוב שהוא יכול. כל השחקנים שלנו, בעיקר הצעירים שרוצים לעבור לליגות חזקות יותר, מי מבטיח להם ששם הם יקבלו דקות משחק מובטחות?"

ובכל זאת, השורה התחתונה מבחינת פוסטקוגלו בהחלט חיובית בקשר לישראלי: "ליריבות קשה להתמודד איתו, והוא תמיד מהווה איום על השער, לא משנה מי היריבה. הוא שיחק הרבה כדורגל עבורנו בשנה וחצי האחרונה, כבש הרבה ובישל הרבה. הוא עדיין צריך להשתפר, אני בטוח, אבל בכל פעם שמבקשים ממנו לתרום, הוא תורם".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

לעבדה יש כרגע 10 שערי ליגה ו-5 בישולים. בכל המסגרות, הוא עומד על 12 שערים ו-7 בישולים ב-38 הופעות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully