וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוסקר גלוך עם בישול בכורה, ליאל עבדה כבש ובישל תוך שתי דקות

עודכן לאחרונה: 5.3.2023 / 21:36

קשר זלצבורג נכנס כמחליף והכין (84) לששקו שחגג שלושער ב-2:4 על ראפיד וינה. שחקן הכנף של סלטיק נכנס במחצית, כבש בדקה ה-70 והוסיף בישול ב-1:5 על סט. מירן

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 5.3/ספורט1

אוסקר גלוך רשם הערב (ראשון) את בישול הבכורה שלו כשחקן רד בול זלצבורג, שגברה 2:4 על ראפיד וינה. היהלום הישראלי שנרכש ממכבי תל אביב והחל את משחק החוץ על הספסל, נכנס בתוספת הזמן של המחצית הראשונה, במצב של 1:1, בעקבות פציעתו של לוקה סוצ'יץ' הקרואטי. בדקה ה-84, גלוך שלח בנגיעה רכה למחליף אחר, בנימין ששקו הסלובני בן ה-19, שחגג את השני שלו מתוך שלישייה שהבקיע תוך שבע דקות (80, 84 ו-87). זלצבורג עם שבעה ניצחונות רצופים בליגה האוסטרית ויתרון תשע נקודות בפסגה על פני שטורם גראץ.

* יום מוצלח מאוד לסלטיק והנציג הישראלי שלה, ליאל עבדה. מוליכת הליגה הסקוטית הגדילה את הפער בפסגה בזכות 1:5 על סט. מירן, וכעת היא רחוקה תשע נקודות מריינג'רס השנייה. עבדה עלה מהספסל עם תחילת המחצית השנייה, ובדקה ה-70 כבש בפעם השנייה ברציפות במסגרת הליגה. במצב של 1:2, הישראלי קיבל את הכדור על סף הרחבה, הסתנן בין שני שחקני הגנה ובעט חזק ומדויק לפינה הרחוקה. כעבור שתי דקות בלבד בישל עבדה את השער שקבע 1:4. הוא קיבל את הכדור בדיוק באותו המקום, אך הפעם הקפיץ למרכז הרחבה ומאת'יו אוריילי בעט פנימה.

ליאל עבדה, שחקן סלטיק חוגג. Ian MacNicol, GettyImages
עשה את ההבדל מהספסל. ליאל עבדה/GettyImages, Ian MacNicol

* אלי דסה פתח בהרכב דינמו מוסקבה והוחלף ארבע דקות לתוך תוספת הזמן, קבוצתו השיגה 0:1 דרמטי בליגה הרוסית על קריליה סובטוב משער בדקה ה-91.

* בוריס קליימן שמר על רשת נקייה בניצחון החוץ של וולוס 0:1 על פאס יאנינה בליגה היוונית, שם קבוצתו ניצבת במקום החמישי.

* 90 דקות לעופרי ארד במדי קייראט, שפתחה את העונה בליגה הקזחית עם 2:2 נגד אטיראו.

* ליאור רפאלוב שיחק 19 דקות כמחליף בהפסד החוץ של אנדרלכט 1:0 לגנט. קבוצתו רק במקום ה-10 בליגה הבלגית, ארבע נקודות מהמקום השמיני שמוביל לפלייאוף הקונפרנס ליג.

* יונס מלדה שיחק 26 דקות כמחליף בתבוסה הכואבת של מכלן 5:0 בחוץ מול אנטוורפן. קבוצתו במקום ה-13 בליגה הבלגית, שבע נקודות מעל הקו האדום.

* קני סייף השלים 90 דקות בהרכב נפטצ'י באקו ואילו עטאא ג'אבר נעדר בגלל פציעה ב-0:4 הביתי מול טוראן בליגה האזרית.

עוד בוואלה!

"סולומון כישרון בסדר גודל של הזאר ורובן. הוא רמה מעל פולהאם"

לכתבה המלאה
אוסקר גלוך שחקן רד בול זלצבורג מול יונאס אוור שחקן ראפיד וינה. Thomas Pichler, GettyImages
הופעה טובה במשחק הצמרת. אוסקר גלוך/GettyImages, Thomas Pichler

* דני גרופר שיחק 90 דקות בהפסד הביתי המפתיע של לודוגורץ 1:0 לפירין מהתחתית. כעת האלופה מרחק ארבע נקודות מצסק"א סופיה שניצבת בפסגת הליגה הבולגרית.

* בן אז'ובל נכנס כמחליף בדקה ה-59, קבוצתו התאילנדית פאטום יונייטד הפסידה 3:1 נונג בואה פיצ'איה. אגב, החלוץ הישראלי נכנס במקומו של אקס בית"ר ירושלים, אנדרס טונייס.

* מקסים פלקושצ'נקו נותר על הספסל של הונבד, שחזרה לנצח אחרי כמעט ארבעה חודשים עם מהפך ביתי ו-1:3 על אקדמיית פושקאש. הונבד עדיין מתחת לקו האדום בליגה ההונגרית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully