וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פגישת השחקנים לא עזרה: פרטים חדשים על הקריסה של ג'ה מוראנט

עודכן לאחרונה: 7.3.2023 / 9:14

סטיבן אדאמס שלח מסר שכוון אך ורק לכוכב ממפיס: "הרבה אנשים הבינו שזה עניין של זמן". חברו של הכוכב: "מאכזב מאוד"

משטרת גלנדייל, קולורדו, הודיעה אמש (שני) שפתחה בחקירה בנוגע לפרשת ג'ה מוראנט. כזכור, אחד מכוכבי ה-NBA הגדולים בארצות הברית הניף אקדח במועדון חשפנות בליל שבת, והושעה מקבוצתו לשני משחקים לכל הפחות. עם זאת, נראה שייקח זמן רב יותר עד שישוב לפרקט. "זה רגע קשה מאוד", הודה מאמן ממפיס טיילור ג'נקינס. "הוא מקבל על עצמו את הטעויות שביצע ואנחנו הולכים לתמוך בו. זה יהיה הליך החלמה ארוך".

עוד ב-NBA

ג'ה מוראנט, ממפיס גריזליס. רויטרס
החקירה כבר נפתחה. מוראנט/רויטרס

ובינתיים, בארצות הברית ממשיכים לשפוך אור על המצב בגריזליס. לפי שאמס צ'ראניה, עוד לפני התפוצצות הפרשה, נערכה פגישה בין שחקני הקבוצה, ובה נטל סטיבן אדאמס הוותיק את רשות הדיבור. "הוא אמר שהקבוצה צריכה לגלות משמעת גדולה יותר במסעות חוץ, לא לצאת לבלות כל כך הרבה", אמר צ'ראניה (הגריזליס עומדים על מאזן של 20:12 בחוץ העונה). "נאמר לי שכשסטיבן אדאמס דיבר, היה ברור לכולם למי הדברים הללו מכוונים - ג'ה מוראנט. הוא בכל זאת יצא לבלות. ממפיס תומכת בו, היא רוצה שהוא ישתפר, אבל היה ברור להרבה אנשים שזה היה עניין של זמן. הוא יצטרך לקבל עזרה".

עוד בוואלה!

ג'ה מוראנט צילם את עצמו עם אקדח במועדון חשפנות, ממפיס השעתה אותו

לכתבה המלאה

"אבא שלו מאוד מאוכזב מהבחירות שבנו קיבל לאחרונה", צוטט מקור כאומר ל"ניו יורק פוסט". "העובדה שיש לו אקדח היא ממש מטומטמת". אחד מחבריו הוסיף: "זה שהגיע ל-NBA היה כמו כרטיס לוטו, אז העובדה שהוא מתנהג ככה ממש מאכזבת. לא ככה גידלו אותו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully