וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תחושות קשות בהפועל חיפה: "כישלון אדיר". רוני לוי צפוי להמשיך

7.3.2023 / 10:32

"היתה השקעה של הון תועפות ולא עמדנו במטרה", מודים במועדון בבוקר שאחרי הדרבי. שחקן: "כולנו נכשלנו, שום דבר לא הלך". המאמן יערוך לא מעט שינויים, שצ'קיץ' ופוליאקוב אמורים להמשיך

תקציר: מכבי חיפה - הפועל חיפה 1:4/ספורט1

הפועל חיפה קיוותה להפתיע בדרבי את מכבי חיפה ולשמור על סיכוי להעפיל לפלייאוף העליון, אבל הובסה 4:1 ואיבדה כל סיכוי להשתחל לאחד מששת המקומות הראשונים. בבוקר שאחרי, אווירה קשה במועדון. האדומים האמינו שיוכלו להוות יריב שקול, אך מהר מאוד התבדו וכעת בקבוצה יצטרכו להתחיל לתכנן את העונה הבאה. "זו עונה שהיא כישלון אדיר", קבע גורם בקבוצה. "היתה פה השקעה של הון תועפות, שינויים שנעשו תוך כדי העונה ותנאים שלא היו פה בעבר - ובסוף לא הצלחנו לעמוד במטרה". במועדון העבירו ביקורת קשה על השחקנים. "לא יכול להיות שמכבי חיפה תעשה מה שבא לה במגרש בלי שנילחם ובלי נשמה", אמר גורם. "בסוף עשינו תוכניות שלמות ובחמש דקות פירקו לנו אותן".

הבעלים יואב כץ הוא המאכזב העיקרי. לאחר שהעמיד את תקציב הקבוצה הגבוה ביותר אי פעם בתקופתו, ראה את המועדון מסיים בפלייאוף התחתון. "אין ספק שכולנו נכשלנו", אמר שחקן בקבוצה. "שום דבר לא הלך העונה, אין אף שחקן מאיתנו שיכול להיות מרוצה מהעונה שלו".

שחקני הפועל חיפה מאוכזבים. מאור אלקסלסי
אכזבה קשה בהפועל חיפה/מאור אלקסלסי

עוד על הדרבי החיפאי

עוד בוואלה

רוצים להנות מאינטרנט מהיר וחבילת טלווזיה בזול? זה אפשרי!

לכתבה המלאה

בחיפה צפויים לתת את הקרדיט לרוני לוי גם בעונה הבאה. הכוונה היא לאפשר לו לבנות את הקבוצה ולערוך לא מעט שינויים. בחיפה דווקא מרוצים מאלכסנדר שצ'קיץ' שהגיע והוא ימשיך גם בעונה הבאה, כמו גם דניס פוליאקוב. בחיפה היו שמחים לשאול את תומר יוספי, גיא מזרחי וחאתם עבד אלחמיד לעונה נוספת אך מודעים לכך שההכרעות יתקבלו רק בקיץ מבחינת קבוצות האם של השחקנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully