וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אצילי: "זהבי יהיה מלך שערים, אנחנו ניקח אליפות"

כוכב מכבי חיפה חגג שלושער: "החוכמה היא לצאת מהמשבר, 11 גמרים לפנינו". בכר החמיא: "היה לו לא קל, הוא שחקן שמכריע משחקים". על הפלייאוף: "יש הזדמנות לעשות היסטוריה, יהיה מאבק משולש, לא הייתי מספיד את מכבי תל אביב"

תקציר: מכבי חיפה - הפועל חיפה 1:4/ספורט1

מכבי חיפה ניצחה דרבי שביעי ברציפות בכל המסגרות בזכות ה-1:4 המוחץ על הפועל חיפה הערב (שני) ובכך הבטיחה את המקום הראשון בסיום העונה הסדירה בליגת העל והותירה סופית את הפועל חיפה מחוץ לפלייאוף העליון.

לשמחת ברק בכר, עומר אצילי שבר בצורת של שמונה משחקים ללא שער בכל המסגרות עם שלושער נפלא שממקם אותו לצד ערן זהבי בראש טבלת מלך שערי ליגת העל. מנגד, המגן השבדי דניאל סונדגרן צבר כרטיס צהוב חמישי והמשמעות היא שיחמיץ את המשחק הראשון בפלייאוף העליון, כאשר מכבי חיפה תארח את המדורגת שישית.

ברק בכר, מאמן מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
מכבי חיפה חזרה לעצמה. בכר/מאור אלקסלסי

"היה מתבקש לשחק בצורה כזאת, בטח אחרי שעפנו מהגביע", אמר ברק בכר בסיום, "זה המשך למשחק הטוב נגד בית"ר ירושלים, ידענו שנצטרך ללחוץ וליזום. עלינו בהרכב התקפי אבל הוא היה מחושב מאוד, ידעתי שכולם יעבדו וילחצו ויעשו את העבודה. אליפות העונה הסדירה? זה לא נותן כלום. אליפות לוקחים במאי. יש עכשיו מטרה אחת. מאוד מאכזב לעוף מהגביע אבל זה כבר היסטוריה. זה הכדורגל שהקהל מצפה לו, היינו צריכים את המשחק הזה ומקווה שתהיה לכך המשכיות".

על עומר אצילי: "היה לו לא קל. הוא מאוד רצה ולא הצליח, גם באימונים. תמכנו בו, נתנו לו את כל הביטחון כי הוא שחקן שמכריע משחקים. הוא הבין שהוא בתקופה לא טובה ושרק דרך עבודה קשה יחזור לעצמו. זה לא רק השערים, היום הוא רץ והתנפל, כמו בימים הטובים. הוא איבד קצת ביטחון, היו הרבה שיחות, אימונים, עבודה על החדות. מצד שני הוא לא צריך להיות היחיד שמשיג את המטרה, הוא חלק מקבוצה והוא הבין את זה".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
שחקני מכבי חיפה חוגגים. מאור אלקסלסי
מופע ירוק. שחקני מכבי חיפה/מאור אלקסלסי

על דיא סבע אמר בכר: "יש פה שחקנים כל כך מוכשרים, אי אפשר לתת כל הזמן לכולם לשחק. מעבר לגולים ולבישולים, הם עבדו ולחצו. לקחתי בחשבון שאם הם יעשו את זה יהיה טוב. דיא בא בכושר, נתן עונה אדירה בטורקיה, כבש ובישל. מעבר לאיכות שיש לו ראיתי בן אדם רעב שמאוד רוצה להצליח ולהביא תואר בארץ. הוא תוספת כוח גדולה מאוד".

על עלי מוחמד ופייר קורנו: "עלי מוחמד חזר לעצמו, גם לו הייתה תקופה פחות טובה, הוא רקד על המגרש והביא את האיכויות שלו. קורנו? לא פשוט בלי מגן שמאלי, בטח גם כשסאן מנחם נפצע, היינו צריכים לשנות שיטות בגלל זה. הוא חשוב לנו".

בכר התייחס לפציעה של שון גולדברג לקראת הסיום: "גולדברג ספג מכה חזקה מתחת לברך. אנחנו עוד לא יודעים מה המצב, נקווה שזה רק מכה". על המאבק אליפות: "היה מאכזב להיות מודח מהגביע כי הייתה הזדמנות לעשות את זה, אבל עדיין אפשר לעשות היסטוריה ולזכות באליפות בעונה של שלב בתים בליגת האלופות. יהיה מאבק חזק, יש שלוש קבוצות חזק במאבק, לא הייתי מספיד את מכבי תל אביב".

עומר אצילי, שחקן מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
"כמו בימים הטובים". אצילי/מאור אלקסלסי

עומר אצילי הוסיף: "זה היה הכי חשוב בעולם. בטח אחרי שראינו שהפועל באר שבע ניצחה וצימקה את הפער, היה חשוב לנו לנצח ולהגיע לפלייאוף מהמקום הראשון. זה לא היה קל, רק נראה קל, לחצנו ורצנו כמו משוגעים, היה לנו משחק טוב. הייתה לנו תקופה פחות טובה, החוכמה היא לצאת מהמשבר ולחזור למה שהיינו לפני, ויש לפנינו עוד 11 גמרים, אנחנו מאוד רוצים עוד אליפות".

"זה נכון שהלך לי פחות טוב, אבל זה כדורגל, יש עליות וירידות, אני יודע להישאר עם רגליים על הקרקע גם אחרי שלושער וגם אחרי שלא הולך לי. חלמתי לחזור לכבוש, ואני שמח שזה קרה, אבל מחכה כבר למשחק הבא".

אצילי נשאל מי יזכה בתואר מלך השערים, כאשר הוא וזהבי בפסגה עם 15 כל אחד: "ערן זהבי יהיה מלך השערים, ואנחנו ניקח אליפות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully