וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוני לוי: "חלומות על פלייאוף עליון? זה גדול מדי"

מאמן הפועל חיפה טוען שבמצב שבו הוא קיבל את הקבוצה, הציפייה להעפיל לטופ-6 היא לא ריאלית: "בניית הסגל לא הייתה מספיק טובה". על התבוסה: "נכנסו למשחק הכי רע שאפשר"

תקציר השערים מהדרבי: מכבי חיפה - הפועל חיפה 1:4/ספורט1

העונה המאכזבת של הפועל חיפה קיבלה הערב (שני) חותמת סופית, כאשר הקבוצה הובסה 4:1 בידי מכבי חיפה, הפסידה בפעם השביעית ברציפות בדרבי ואיבדה סיכוי להעפיל לפלייאוף העליון. הקבוצה שהשקיע רבות בסגל ופתחה עונה עם סגל די מרשים, אכזבה בענק ותאלץ גם השנה להסתפק בדשדוש בפלייאוף התחתון.

רוני לוי, מאמן הפועל חיפה. מאור אלקסלסי
רוני לוי, מאמן הפועל חיפה/מאור אלקסלסי
איתי בוגנים, שחקן הפועל חיפה. מאור אלקסלסי
איתי בוגנים, שחקן הפועל חיפה/מאור אלקסלסי

רוני לוי: "המטרה הייתה להגיע לפלייאוף עליון בתחילת השנה, אבל במהלך העונה המטרות משתנות. ראינו היום שאנחנו קבוצה שלא שווה פלייאוף עליון. הסיבוב הראשון היה רע מאוד. בניית הסגל, הם אמרו לבד, שלא היה מספיק טובה.

"ציפיות? כמאמן שהגיע לקבוצה במצב מסוים, עם ניצחון אחד בעשרה משחקים - מי שחלם על פלייאוף עליון זה גדול מדי. לצערי היא לא מספיק טובה.

"ייצבנו את משחק ההגנה שלנו, ואתה רוצה לצמצם את הפערים מקבוצה מוכשרת כמו מכבי חיפה, ואתה רוצה להיכנס טוב, אבל נכנסו הכי רע שיכולנו. במצב של 2:0 כל כך מוקדם יכולנו לקרוס. בהמשך המשחק התחלנו קצת להתייצב, אבל גם אז היינו חשופים מדי.

"אני מרגיש טוב במועדון, אני רואה שליואב (כץ) יש רצון לתקן ולשפר, ואם יתאים לו איתי, אני אשמח. הוא בעלים טוב, הוא יודע למה לצפות. הדברים התגלגלו שלב אחרי שלב. אני באופן אישי חשבתי אחרי כמה משחקים פה שהקבוצה תיאבק נגד הירידה. היינו קרובים לקו האדום. להיות קרובים לפלייאוף עליון זה המקסימום שיכולנו להביא מהמצב הזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully