וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה שוב צוהלת: "אם נמשיך ככה, יהיה קשה לעצור אותנו"

7.3.2023 / 6:59

בכר שמע את הביקורת, הגיע רעב מתמיד ומימש את ההבטחה לבנו ("כשיש לך מאמן כזה, גם בתקופת משבר אתה רגוע"), אצילי קיבל גיבוי באימונים וחזר לעצמו ("השחקן הטוב בארץ") והכוכבים התחברו בדיוק בזמן: "כשהם מתואמים, אתה בלתי ניתן לעצירה". גולדברג ייבדק

תקציר: מכבי חיפה - הפועל חיפה 1:4/ספורט1

1. מיד לאחר כיבוש השער השלישי של מכבי חיפה, המאמן ברק בכר ניגש למביא הכדורים לידו ונתן לו חיבוק ונשיקה. אותו מביא כדורים היה בנו של המאמן, ליאם בכר שחגג אתמול (שני) יום הולדת 11. המאמן סיפר בסיום שלפני המשחק, בנו הזכיר שבשלוש הפעמים האחרונות החיפאים הפסידו ביום הולדתו, ואף הוסיף: "דיר באלאק שהפעם זה יקרה". בכר טען שהוא לא יכול לאכזב שוב את בנו והרגיש שהוא ייצא מהערב עם ניצחון, ואכן - כך היה.

הניצחון אתמול של הירוקים היה מלא בסיפורים, כיאה לנצחון כה מרשים בעיצומו של משבר מבחינת האלופה. עומר אצילי, בכר, דיא סבע והיריבה היו חלק מהערב הגדול של האלופה, אך למרות זאת, במועדון משוכנעים שאי אפשר עדיין לברך על יציאה מהמשבר. "צריך להראות יציבות ואז נוכל להגיד שהתקופה הרעה מאחורינו", אמר שחקן בקבוצה. "אין ספק שזה היה המשחק הטוב ביותר שלנו מאז חזרנו מהפגרת מונדיאל, כולל המשחק מול הפועל חיפה בגביע המדינה. עכשיו נצטרך להמשיך ככה ואז יהיה קשה לעצור אותנו".

לאורך כל השבוע בכר דיבר עם שחקניו שהדבר שינצח להם את המשחק יהיה לשחק ביחד, באגרסיביות והתלהבות. במועדון הגדירו את תחילת המשחק כהתפוצצות של כל התקופה האחרונה. "הדקות הראשונות היו בדיוק מה שברק ראה כשהחליט על ההרכב", אמר גורם בקבוצה. "רצינו בדיוק ככה לשחק, עם לחץ והתלהבות ותיאום בין כל הכוכבים". הנקודה של התיאום בין הכוכבים הורידה אולי הכי הרבה לחץ מהקבוצה. מאז שדיא סבע הצטרף למועדון, ריחפה השאלה האם הכוכבים הגדולים של חיפה יכולים לשחק ביחד. אתמול בכר אכן הרכיב את כולם ואלו החזירו לו בתיאום ויכולת שהזכירה את תחילת העונה. "כשיש לך כוכבים בסדר גודל של סבע, אצילי, דולב חזיזה וצ'ארון שרי, אז ברור שאם הם מתואמים אתה בלתי ניתן לעצירה", קבע אחד מהשחקנים בקבוצה. "זה כיף שיש לך שחקנים כאלה איתך, ואתמול גם מי שהדברים פחות הלכו לו עבד קשה ולא ויתר בשום רגע - זה היה המפתח לניצחון".

ברק בכר, מאמן מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
סוף סוף ניצחון ביום ההולדת של בנו. בכר/מאור אלקסלסי

עוד על הדרבי החיפאי

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

2. חודשיים קשים עברו על עומר אצילי. מי שהיה הכוכב הבלתי מעורער של השנתיים האחרונות בירוק החל לספוג ביקורות על היכולת ועל הבצורת הארוכה שלו. אם לא די בביקורות מבחוץ, אצילי ראה את עצמו יורד לספסל בשלושה מתוך ארבעת המשחקים שקדמו לדרבי אמש. בסביבתו של השחקן העידו שהוא הרגיש מתוסכל הן מהיכולת שלו אך בעיקר מכך שהוא זה שכביכול שילם את המחיר על התקופה הרעה של הקבוצה. בסיום המשחק מול נתניה בכר הצהיר שצריך לחבק את אצילי ושהוא והמערכת יעטפו אותו כדי להחדיר בו ביטחון. במהלך השבוע האחרון בחיפה עבדו עם השחקן ובכר אף סיפר לאחר המשחק שבאחד האימונים אצילי לא הצליח כמעט בשום פעולה שעשה והיה מתוסכל בסיומו, אך בצוות שוחחו איתו, הבהירו לו שבונים עליו ומאמינים בו. אמש הכוכב החזיר על המגרש עם אחד ממשחקיו הכי טובים במדים הירוקים כשכבש שלושער והוסיף בישול. "עומר הוא השחקן הטוב בארץ", אמר אחד מחבריו לחדר ההלבשה. "גם כשהוא לא טוב אתה יודע שהוא יכול ברגע אחד לכבוש או לבשל".

אצילי השווה למעשה את מאזנו לזה של ערן זהבי בטבלת מלך השערים (15) וכן התקרב לדאבל דאבל כאשר בישול אחד נוסף יעמיד אותו על עשרה בישולים. הכוכב שבשנה שעברה ניסה להשיג את השיא של יוסי בניון וחיים רביבו שעומד על מעורבות ישירה ב-35 שערים נעצר על 30. כעת יש לו 24 כאלה, עם 11 משחקים עד תום העונה. "ברור היה לכולם שאנחנו צריכים את עומר בכושר שיא", אמר גורם בקבוצה. "היה חשוב לקבוצה שהוא יקבל ביטחון וייכנס לעניינים".

עומר אצילי, שחקן מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
"גם כשהוא לא טוב אתה יודע שהוא יכול ברגע אחד לכבוש או לבשל". אצילי/מאור אלקסלסי
צ'ארון שרי, שחקן מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
כל הכוכבים התחברו. שרי/מאור אלקסלסי

3. לא רק אצילי ספג ביקורות לאחרונה, גם בכר בעצמו ראה ושמע ביקורות שהוא אינו מורגל לקבל בתדירות ובעצימות שכזו. בסביבתו יודעים לספק ששמע את הדברים, והגיע אמש רעב ומוכן מתמיד. "מי שראה את ברק לפני המשחק ידע שאנחנו הולכים לנצח", קבע אותו גורם בקבוצה. בסיום, בכר זכה למחמאות גדולות ובהנהלת המועדון מרוצים מאוד מהתפקוד של המאמן ומקווים שיישאר עוד שנים רבות בקבוצה. לבכר חוזה לעונה נוספת אך בסיום העונה בחיפה יודעים שייתכן ביקוש למאמן גם מעבר לים, וינסו להשאירו ואף לפתוח ולהאריך את חוזהו. "ברק הוא המאמן הכי טוב בישראל, נקודה", אמר גורם בחיפה. "כשיש לך מאמן כזה, גם בתקופת משבר אתה רגוע".

בקבוצה מודאגים מהפציעה של שון גולדברג שספג חבטה חזקה מתחת לברך. גולדברג דידה בסיום אך בחיפה מקווים שאין נזק ומדובר רק במכה חזקה. הבלם יעבור היום בדיקות על מנת לברר את חומרת הפציעה.

יואב איתיאל מוסיף שהמשטרה עיכבה אתמול 2 אוהדים בחשד שהדליקו אבוקות במהלך המשחק. בתוך כך, במהלך המשחק עוכב לחקירה תושב חיפה בן 20, החשוד בהדלקת אבוקה ביציעים. בתום חקירתו החשוד שוחרר בתנאים מגבילים והורחק ל 180 ימים מאצטדיון סמי עופר וממשחקים של קבוצת הפועל חיפה.

בנוסף, בהמשך הערב, עוכב תושב זרזיר בן 27, החשוד כי הדליק מספר אבוקות כשהוא עוטה מסכה על פניו, כאשר בחיפוש שערכו עליו השוטרים, נמצאו על גופו 2 אבוקות שלא הודלקו ו-2 פקקים של אבוקות שהודלקו, הבוקר החשוד צפוי לעלות להארכת מעצר בבית המשפט השלום בחיפה. משטרת ישראל רואה בחומרה את אלו המפרים את הסדר הציבורי במהלך אירועי ספורט ותמשיך לפעול על מנת למנוע מקרים אלו ולהביא החשודים לדין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully