וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כולל יועץ בכיר עם עבר בסלטיק: סבב מינויים בהפועל תל אביב

6.3.2023 / 8:46

ניק האמונד, ששימש כמנהל ספורטיבי של אלופת סקוטלנד, הצטרף לאדומים שקידמו את חן סול לתפקיד ראש מחלקת הכדורגל, ושכרו את שירותיהם של יועצי שיטות אימון וחברת סקאוטינג

תקציר ניצחונה של הפועל תל אביב 1:3 על בית"ר ירושלים/ספורט1

בבוקר שאחרי הניצחון 1:3 על בית"ר ירושלים בטדי, ובמסגרת החלפת הבעלות והשאיפה להוציא את המועדון לדרך חדשה, הפועל תל אביב הכריזה היום (שני) על שורת מינויים חדשים בשדרה המקצועית.

ניק האמונד ימונה ליועץ הכדורגל הבכיר של המועדון. האמונד משמש בתפקידי ניהול מקצועי בכיר במשך שנים ארוכות במספר מועדונים בבריטניה, ובין השאר עבד כמנהל ספורטיבי של סלטיק, רדינג ו-ווסט ברומיץ' אלביון.

מיקאל פאררונס ודייויד הרננדז מ-Soccer Services Barcelona ימונו ליועצי שיטות אימון. SSB עושה שימוש בשיטת Ekkono הייחודית לה, כדי לסייע למועדונים, התאחדויות ושחקנים ברחבי העולם למקסם ביצועים ויכולות. לקוחות קודמים ונוכחיים של החברה כוללים את פריז סן ז'רמן, ברצלונה, סן חוזה ארת'קווייקס והתאחדות הכדורגל היפנית.

חברת ניתוח וסקאוטינג MRKT Insights, אשר בסיסה בלונדון, תצטרף להפועל תל אביב כיועצת ניתוח וגיוס. צוות מדעני הנתונים והסקאוטינג של החברה מספק ניתוח ותובנות למועדוני כדורגל ברחבי העולם - וזוהי הקבוצה הראשונה עמה יעבדו בישראל.

מיכאל מינצברג לורנס מינקון מקבוצת רכישה הפועל תל אביב. דני מרון
הבעלים החדשים של הפועל תל אביב החלו לעבוד/דני מרון

עוד חדשות על הפועל תל אביב

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

בנוסף, החל מה-1 ביוני, חן סול ימונה לתפקיד ראש מחלקת כדורגל. סול ינהל את פעילות הכדורגל היומיומית של המועדון ויעבוד בשיתוף פעולה הדוק עם ניק האמונד בקבלת כל החלטה חשובה בפן המקצועי.

מנכ"ל הקבוצה, לירן מוכתר, מסר: "ראשית, אני רוצה לברך את חן סול על קידומו. תרומתו למועדון בעבר ובהווה חשובה - ואני בטוח שהוא יצטיין בתפקידו החדש. שנית, אנו רוצים להודות לקבוצת הבעלות החדשה שלנו שסיפקה את המשאבים הללו למועדון במהלך תקופת המעבר הנוכחית של הבעלות ואילך. אנו מאמינים כי התוספות החדשות למשפחת הפועל תל אביב ישדרגו את המועדון משמעותית במגוון אספקטים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully