וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סילבס: "לא היינו צריכים לשחק". הפועל ת"א עקצה: "העברנו אימונים לטדי"

המאמן האדום בתום ה-1:3 על בית"ר: "אמרתי למשפחתי לא לבוא, מגיע לקהל לשמוח אחרי עונה מתישה". איינבינדר: "השריפה גרמה ליותר מוטיבציה, ניצחון מתוק וחשוב"

תקציר ניצחונה של הפועל תל אביב 1:3 על בית"ר ירושלים/ספורט1

היום הקשה של הפועל תל אביב, שהחל עם שריפת מתחם האימונים, הגיע הערב (שבת) לסיומו עם 1:3 מתוק על בית"ר ירושלים בטדי, אחרי 90 דקות סוערות. זה התחיל עם זריקת אבוקות של האוהדים האדומים אחרי 10 שניות בלבד, נמשך עם שער יתרון של הרוויה איליץ' (15), אולם אל-ים קנצפולסקי הורחק בכרטיס אדום מעט מפוקפק (45+3). דנילו אספרייה איזן (45+6) עם מספרת מרהיבה, ואז, כשנדמה היה שהאורחת תיפול מהרגליים בעשרה שחקנים, דאג אלן אוז'בולט לכבוש (82) ולהקפיץ את האדומים בטדי. הישאם לאיוס המחליף הניח את הדובדבן על הקצפת בתוספת הזמן, וקבוצתו רחוקוה מרחק שש נקודות מהקו האדום. זוהי פעם עשירית ברציפות שהפועל תל אביב לא מפסידה לבית"ר ירושלים בכל המסגרות.

שחקני הפועל תל אביב חוגגים. דני מרון
חגיגה באדום. שחקני הפועל תל אביב/דני מרון

חיים סילבס סיכם: "היה יום מאוד טעון. זה התחיל מהבוקר, יום ארוך עם הרבה דברים שלא קשורים לכדורגל. אני אומר את זה אחרי ניצחון, אם הייתי אומר אחרי הפסד היו אומרים חלילה שאני מתרץ. אני לא חושב שהיינו צריכים לשחק היום. למשפחה שלי אמרתי לא לבוא למשחק, זה לא נורמלי. אני מקווה שנחזור כולנו הביתה בשלום. על הדשא, ידענו מהרגע הראשון מה אנחנו רוצים לעשות. הגול שלנו הלחיץ את בית"ר, הם חזרו ברבע השעה האחרונה של המחצית והם איזנו אחרי האדום. סבלנו במחצית השנייה, אבל אמרתי לשחקנים שמהיום הזה נצא שמחים. יש פה חבורה של גברים וזה מגיע לקהל הזה שהגיע לכאן בלי פחד ועודד אותנו כל הזמן. מגיע להם לשמוח אחרי עונה מתישה".

המאמן המשיך: "סיטואציה מאוד קשה מבחינה מנטלית לספוג שער מיד אחרי אדום, זה משנה את המומנטום. אבל ההפסקה באה לנו בזמן. הייתה החלטה מנטלית בחדר ההלבשה, הרגשתי שהשחקנים לא מוותרים היום. דיברתי מעט, עשינו שינויים קטנים וכולם החליטו שהם משחקים בשביל המועדון. הם החליטו שלא מאכזבים את הקהל ואני גאה בהם. הם ווינרים, מגיע להם הניצחון הזה - דווקא פה, בסיטואציה הזו".

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
אמיליוס זובאס שוער הפועל תל אביב. דני מרון
"ניצחון מתוק וחשוב". חגיגה אדומה/דני מרון

דן איינבינדר הוסיף: "התחושות מדהימות, היה יום מורכב ובוקר לא פשוט. כשקיבלנו את הבשורה זה היה לא קל. מתחם האימונים זה המקום שאנו מגיעים אליו כל היום, נמצאים שם רוב שעות היום. היה לא קל ולא נעים, זה גרם ליותר מוטיבציה לקראת המשחק. עשינו ניצחון עם לב גדול והרבה רצון, גאה בכל החברים, מגיע שאפו לכל המועדון. לא ניצחנו הרבה זמן, הניצחון הזה מאוד מתוק וחשוב".

"מהבוקר המועדון עדכן אותנו בדברים, כל הלו"ז השתנה. ניסינו להתכונן בצורה הכי טובה שיש, ידענו שקהל מאוד פגוע. לא רצינו לקחת את המשחק בצורה אמוציונלית אלא בצורה שקולה ובאנרגיות נכונות, האדום שיבש תכניות אבל התעלינו. אנחנו משתפרים לאחרונה אבל לאורך העונה התוצאות היו לא טובות. זה ניצחון חשוב בטבלה, שמחים וממשיכים הלאה".

"במהלך העונה היה חסר את החיבור לקהל, יש הרבה שחקנים חדשים בלי ניסיון במועדון כמו הפועל תל אביב, עם קהל גדול ועוצמות. לחיבור לוקח זמן, כל מה שקרה בבוקר הביא אותנו לחיבור עם הקהל ולתוצאה. רוצים להבטיח הישארות כמה שיותר מהר וליהנות עד לסיום העונה".

עוד בליגת העל

העקיצה של האדומים

בחשבון הטוויטר של הפועל תל אביב שלחו עקיצה עם הציוץ שבישר על תוצאת הסיום: ""הודעה רשמית - בעקבות הנזק שנגרם למתחם חודורוב, הנהלת המועודן החליטה להעביר את אימוני הקבוצה לאצטדיון טדי. שנרגיש בנוח, כמו תמיד. לא תשברו אותנו". עבור האדומים מדובר במשחק עשירי ברציפות ללא הפסד נגד בית"ר בכל המסגרות.

שופט המשחק יגאל פריד התייחס להחלטה שלא להרחיק את יון ניקולאסקו: "היה ספק בכוונה שלו לפגוע בשחקן היריבה, והחלטנו להשאיר את ההחלטה שהתקבלה על המגרש. זה היה תוך כדי הנפילה של שחקן הפועל תל אביב ולכן קיבלנו את ההחלטה הזו".

על הרחקת אל ים קנצפולסקי אמר השופט: "הייתי קרוב לאירוע, קנצפולסקי הגיע במהירות עם רגל גבוהה ופקקים חשופים ופגע בשוק של שחקן בית"ר ירושלים. בריאות השחקנים מעל הכל ולכן הכרטיס האדום. המגע היה גבוה, כשזה מעל לגובה הקרסול והרגל עולה כל כך גבוה, אין מקום לשיקול דעת, בטח במהירות שבה השחקן הגיע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully