וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סבע עשוי לפתוח בחוד בדרבי, אצילי ושרי ישובו להרכב

5.3.2023 / 20:05

בכר שוקל להשאיר את דוד ופיירו מחוץ להרכב מכבי חיפה, אראל או מלול יפתחו בקישור אצל הפועל חיפה שטרם הכריעה בנוגע למערך (שני, 20:30)

תקציר: הפועל חיפה - מכבי חיפה 1:0/ספורט1

מכבי חיפה

בצד הירוק השלימו את ההכנות למשחק, כאשר המסר של המאמן ברק בכר לשחקנים היה שרק ביחד יהיה ניתן לשחזר את היכולת הטובה. בכר כהרגלו בתקופה האחרונה לא תרגל הרכב ברור, אך ההערכה היא שלא מעט שחקנים שישבו על הספסל במשחק הגביע נגד מכבי נתניה יחזרו להרכב. ההערכה היא שההתלבטות הגדולה היא בין דין דוד, פרנזי פיירו ודולב חזיזה, כשאחד מבין השלושה אמור למצוא עצמו בהרכב. לפי אותן ההערכות עומר אצילי וצ'ארון שרי ישובו להרכב.

במכבי חיפה שמחו כמובן מההפסד של מכבי תל אביב, אך הדעה הרווחת במועדון היא שבמצב הנוכחי אסור להם להסתכל על היריבות. "אנחנו צריכים כעת להתמקד בעצמנו", אמר שחקן בקבוצה, "זה שאנחנו מדשדשים זה בגלל יכולת שלנו. זה הדבר הכי חשוב כרגע ולא קבוצה כזו או אחרת". גם בעמדת השוער צפוי בכר לעשות שינוי כשג'וש כהן יחזור אל בין הקורות.

צ'ארון שרי עומר אצילי מכבי חיפה. דני מרון
יחזרו להרכב. אצילי ושרי/דני מרון

הפועל חיפה

מנגד, אצל היריבה העירונית מחכים לתוצאה של בית"ר ירושלים על מנת להבין האם הם נשארים חזק בתמונת הפלייאוף העליון או שמא הסיכויים הופכים קלושים עוד יותר. למרות הסיכויים הנמוכים, בהפועל חיפה רוצים מאוד לרשום ניצחון יוקרתי בדרבי. "אין ספק שדרבי זה משחק חשוב מאוד עבור הקהל שלנו ועבורנו", אמר שחקן בקבוצה, "העונה הזו עד עכשיו בטעם חמוץ מאוד, ניצחון מחר גם יוכל לתת לנו סיכוי להעפיל לפלייאוף וגם ייתן טעם מתוק יותר לעונה".

המאמן רוני לוי תרגל גם הוא כמה הרכבים וההתלבטות הגדולה היא האם לעלות במערך של שלושה בלמים או שמא להמשיך עם ארבעה בהגנה וחלוץ אחד בשפיץ. אם לוי יחליט לפתוח עם שלושה בלמים, לואי טהא יפתח על חשבון אחד משחקני ההתקפה. התלבטות נוספת שקיימת היא בין דור מלול לגל אראל במרכז הקישור. תומר יוספי יחזור לסגל אך צפוי לפתוח על הספסל.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
דור מלול שחקן הפועל חיפה. ברני ארדוב
יפתח אצל רוני לוי? דור מלול/ברני ארדוב

טריוויה

* זה יהיה הדרבי ה-111 בין הקבוצות בליגה הבכירה, כשמכבי חיפה מובילה 30:51 בניצחונות ועוד 29 משחקים הסתיימו בתיקו.

* הפועל חיפה ניצחה רק אחד מ-12 משחקי הדרבי האחרונים בכל המסגרות - 1:2 בליגה בנובמבר 2020, עם שער של לירן סרדל בתוספת הזמן. בששת המפגשים האחרונים (ארבעה בליגה ושניים בגביע) הפסידה ליריבתה העירונית, כולל שתי חמישיות שספגה.

* מכבי חיפה היא הקבוצה היחידה בליגה שלא שמטה יתרון העונה. בנוסף, היא גם מלכת המהפכים עם ארבעה כאלה.

* לעומתה, הפועל חיפה השיגה הכי מעט נקודות ממצבי פיגור - שתיים בלבד. הנקודה השנייה, אגב, הייתה ב-2:2 מול הפועל ירושלים במחזור הקודם.

* עומר אצילי לא מצא את הרשת בשמונת משחקיה האחרונים של מכבי חיפה, מאז ה-1:2 על הפועל ירושלים במחזור ה-18 שבו גם רשם את הבישול האחרון שלו בליגה.

הרכבי הקבוצות

שופט: שניר לוי
אצטדיון: חיפה
קהל: 29105

תוצאות המחזור ה-25:

עירוני קרית שמונה - מכבי נתניה 2:2
הפועל חדרה - הפועל באר שבע 3:0
מ.ס. אשדוד - בני סכנין 1:1
מכבי בני ריינה - סקציה נס ציונה 2:3
מכבי תל אביב - הפועל ירושלים 2:1

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully