וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'אבי על פאטי וסאגת הפנדל: "הוא צריך לחשוב על טובת הקבוצה"

עודכן לאחרונה: 5.3.2023 / 19:45

הכוכב הצעיר התווכח עם פראן טורס ונותר מתוסכל, מאמן ברצלונה: "יש רשימה מסודרת". ראפיניה: "זה הוחלט לפני המשחק"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 5.3/ספורט1

אנחנו רק בחודש מרץ, אך ברצלונה כבר שברה שיא מועדון. הקטלאנים רשמו הערב (ראשון) ניצחון דחוק על ולנסיה, ובכך השיגו את ניצחון הליגה השמיני שלהם העונה בתוצאה של 0:1 - דבר שמעולם לא קרה בתולדות המועדון. הפער בפסגת הטבלה צמח לעשר נקודות, לפחות באופן זמני, ובשבוע הבא תתארח מוליכת הטבלה אצל אתלטיק בילבאו. ראפיניה הכריע (15), רונאלד אראוחו הורחק (59) אך יעמוד לרשות צ'אבי בקלאסיקו מול ריאל מדריד בעוד שבועיים בליגה.

עוד בכדורגל העולמי

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

מלבד הכרטיס האדום, נרשם עוד רגע לא נעים מבחינת ברצלונה: בדקה ה-55 קיבלה המארחת פנדל, וכשהבועט הקבוע רוברט לבנדובסקי לא על כר הדשא, אנסו פאטי ופראן טורס התכווחו מי מביניהם יזכה בכבוד. טורס ניצח - והחמיץ. "זו היתה ההוראה", הסביר צ'אבי בסיום. "יש לנו רשימה ברורה והשחקנים יודעים זאת. זה טוב להיות שאפתן ולרצות לבעוט, אבל צריך לחשוב על טובת הקבוצה, ויש לנו סדר".

"לפני המשחק הוחלט מי הולך לבעוט", הוסיף כובש שער הניצחון ראפיניה. "אני מבין שאנסו ממש רצה לבעוט ולעזור לקבוצה, אבל זה הוחלט לפני המשחק". על הניצחון עצמו אמר הברזילאי: "זה היה משחק קשה, אבל הדבר החשוב הוא ששמרנו על הנקודות. מאוד קשה לשחק בעשרה שחקנים, אבל החזקנו מעמד וניצחנו".

צ'אבי הוסיף: "היו דפיקות לב גדולות על הספסל, ועוד יותר ביציעים. סבלנו בשביל הניצחון הזה. עשינו הגנה טובה והיינו צריכים להבקיע את השער השני. בגלל שלא היו מספיק מדויקים, היינו צריכים לחכות עד הסיום, צריך לדעת להרוג משחקים. אנחנו מתבגרים, יש לנו אופי מנצח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully