וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רביעייה לבאייר לברקוזן, ג'רמי פרימפונג כבש ובישל

ההולנדי הצטיין ב-1:4 על הרטה ברלין והפך לשחקן ההגנה הפורה בחמש הליגות הבכירות (מעורבות ב-11 שערים). וולפסבורג ופרנקפורט נפרדו ב-2:2, שער אדיר לאנדיקה

תקציר ניצחונה של באייר לברקוזן 1:4 על הרטה ברלין/ספורט1

אחרי שנוצר מאבק דו-ראשי על האליפות בגרמניה, המחזור ה-23 בבונדסליגה הגיע לסיומו הערב (ראשון) עם 2:2 בין וולפסבורג השמינית לאיינטרכט פרנקפורט השישית. באייר לברקוזן התקדמה למקום התשיעי עם 1:4 על הרטה ברלין.

ג'רמי פרימפונג שחקן באייר לברקוזן חוגג שער. Martin Rose, GettyImages
מצדיק את הביקוש הרב. ג'רמי פרימפונג/GettyImages, Martin Rose

באייר לברקוזן - הרטה ברלין 1:4

לפני שהיא מארחת בשמינית גמר הליגה האירופית את פרנצווארוש, לברקוזן קטעה רצף של שני הפסדי בית בליגה והשאירה את הרטה ברלין מסובכת בתחתית, רק נקודה מעל ארבע האחרונות. בסיבוב הראשון נפרדו הקבוצות ב-2:2, אבל הפעם הרטה לא מצאה פתרון לצד ימין הקטלני של המארחת. המגן ג'רמי פרימפונג בישל בדקה ה-12 לסרדאר אזמון שכבש משחק שני ברציפות, ואחרי עוד תשע דקות מוסא דיאבי דהר בצד ימין והכין בצורה דומה לפרימפונג שהבקיע את השישי שלו העונה. ההולנדי הפך לשחקן ההגנה הפורה ביותר בחמש הליגות הבכירות - שישה שערים וחמישה בישולים. דיאבי התכבד בשלישי, עם בעיטה בין רגליו של השוער בדקה ה-60 אחרי דאבל-פס עם פלוריאן וירץ. דודי לוקבאקיו צימק בפנדל (67) וחגג שער מספר 10 העונה בליגה, אבל המילה האחרונה הייתה של אמין עדלי, שהחליף את דיאבי בדקה ה-69 ואחרי ארבע דקות ירה בשמאל אל הרשת מ-16 מטרים.

עוד בוואלה!

באיירן מינכן ניצחה בשטוטגרט וחזרה לפסגה, רק תיקו לאוניון ברלין

לכתבה המלאה
רנדל קולו מואני שחקן איינטרכט פרנקפורט לפני מיקי ואן דה ון שחקן וולפסבורג. Cathrin Mueller, GettyImages
המהפך המהיר לא הספיק לפרנקפורט. רנדל קולו מואני לפני מיקי ואן דה ון/GettyImages, Cathrin Mueller

וולפסבורג - איינטרכט פרנקפורט 2:2

משחק חוץ שישי ברציפות ללא ניצחון לפרנקפורט בליגה, ומתוכם זהו תיקו רביעי. כל השערים הובקעו במחצית הראשונה, כאשר תחילה היה זה עומאר מרמוש (10) שעבר את השוער והבקיע לאחר מסירה טובה של יאניק גרהארדט, שכבש בעצמו בנגיחה שתי דקות לפני סיום המחצית והשווה את התוצאה. רנדל קולו מואני חגג את ה-11 שלו העונה בליגה עם נגיחה נהדרת (22) והבלם המבוקש אוון אנדיקה הפך בטיל אדיר מ-16 מטרים וחגג את הראשון שלו העונה (26), אבל האורחת כאמור לא שמרה על היתרון והיא נותרה עם 39 נקודות במקום השישי, חמש יותר מוולפסבורג השמינית.

צפו בתקציר ה-2:2

תקציר ה-2:2 של וולפסבורג מול איינטרכט פרנקפורט/ספורט1

יתר תוצאות המחזור ה-23:

בורוסיה דורטמונד - ר.ב. לייפציג 1:2
אוניון ברלין - קלן 0:0
מיינץ - הופנהיים 0:1
בורוסיה מנשנגלדבאך - פרייבורג 0:0
בוכום - שאלקה 0:0
אוגסבורג - ורדר ברמן 1:2
שטוטגרט - באיירן מינכן 2:1

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully