וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני בליגת העל: גלבוע/גליל באילת במשחק העונה של התחתית

המחזור ה-18 בליגת העל: אריאל בית הלחמי יגיע עם הקבוצה מגן נר למפגש חם נגד האקסית (19:00) כשהמפסידה תיתקע מתחת לקו האדום. בני הרצליה תצא לבאר שבע (19:30)

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 5.3/ספורט1

משחקי המחזור ה-18 בליגת העל יינעלו מחר (שני). בקרב תחתית לוהט באילת תארח הפועל אילת את נועלת הטבלה גלבוע/גליל (82:94 לאילת בגן נר בסיבוב הראשון). שתי קבוצות שרוצות פלייאוף עליון ייפגשו בהיכל הקונכיה - הפועל באר שבע תארח את בני הרצליה (75:77 לבאר שבע בהרצליה בסיבוב הראשון).

נתנאל ארצי, שחקן הפועל אילת. דני מרון
קרב תחתית קריטי. ארצי/דני מרון

הפועל אילת - הפועל גלבוע/גליל (19:00)

שלושה חודשים עברו מאז הוביל אריאל בית הלחמי את הפועל אילת לניצחון חוץ בהרצליה, ומאז לא רשמה הקבוצה הדרומית ניצחון, כשגם ההגעה של מאוריציו בוסקאליה לעמדת המאמן לא עצרה את הנסיגה. אילת צירפה תקופה האחרונה שלושה שחקנים זרים שלמרות שהציגו במשחקים מסוימים יכולת טובה לא הובילו לניצחון, כשהאחרון שבהם, אוסטין טילמן, הצטרף ונרשם לראשונה נגד גלבוע/גליל למרות שלא הרשים במשחק אימון נגד נס ציונה בשבוע שעבר. באילת מאמינים שלמרות תשעה הפסדים רצופים, הם יידעו לעמוד במבחן החשוב ולהשיג ניצחון משמעותי. די ג'יי פנדרברק וג'רד טרל לא נרשמו.

למרות התאוששות ביכולת, גלבוע/גליל עם ניצחון אחד בארבעה משחקים מאז הגיע אריאל בית הלחמי לקבוצה, והיא יודעת שאם לא תנצח באילת מצבה הופך להיות אנוש במאבקי ההישרדות. גלבוע סובלת לאחרונה ממכת פציעות מלבד מכת ההפסדים, כשמירון רוינה נעדר מזה זמן רב, וגם עמית זיס הפסיד את המשחק בנס ציונה בשל פציעה בכתף ונמצא בספק גדול למשחק באילת. פייטון וויליס לא נכלל בסגל להתמודדות, בקבוצה יצאו בשעות הצהריים לאילת וילונו במלון לפני ההתמודדות החשובה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך להיראות ולהרגיש מצוין, לחיות בריא ולהפחית במשקל?

בשיתוף TI SWIM
יאיר קרביץ, שחקן בני הרצליה לצד מוריס קמפ. קובי אליהו
סגנית האלופה רוצה פלייאוף. קרביץ וקמפ/קובי אליהו

הפועל באר שבע - בני הרצליה (19:30)

הקבוצה של ליאור ליובין הייתה קרובה מאוד להפתיע את הפועל תל אביב לפני הפגרה, אבל יצאה עם הפסד מאכזב. באר שבע קרובה מאוד למאבקים על הכניסה לשישייה הראשונה, מה שייחשב הצלחה גדולה בעונה שלה, ויבטיח את מקומה ביורופקאפ לקראת העונה הבאה. כדי לעשות זאת היא תצטרך לנצח את שלושת הקבוצות שנאבקות איתה על הכרטיס, החל מהרצליה, דרך נס ציונה וגליל עליון. ליובין רשם לסגל את טידיג'אן קייטה, גרג וויטינגטון נותר בחוץ.

האורחת מהשרון הובסה במחזור האחרון נגד מכבי תל אביב דווקא אחרי שני ניצחונות שהשאירו לה סיכוי להיכנס לשישייה הראשונה. הרצליה מתמודדת תקופה ארוכה ללא כריס באב שנפצע לפני כחודש, אך מחר הוא סוף סוף ישוב לסגל. בהרצליה יודעים שכל תוצאה מלבד ניצחון בבאר שבע משמעותה כניסה לבית התחתון, והם מקווים שהמנוחה שהייתה לשחקנים עם פגרת הנבחרת תביא אותם רעננים לרגעי ההכרעה של העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully