וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אור קורנליוס: "קאדין קרינגטון הוא אחד הסקוררים הטובים ששיחקתי איתם"

הפועל ירושלים הכניעה שוב בחוץ את הפועל תל אביב, 68:80, הודות לתצוגת תכלית של הגארד האמריקאי עם 16 נקודות ברבע האחרון. ביום שלישי היא מחכה להפועל חולון בליגת האלופות

הפועל ירושלים נחתה מפגרת הנבחרות הקצרה היישר לאחד השבועות הפיקנטיים ביותר שיש לה העונה, ובו היא פוגשת שתיים מיריבותיה העיקריות בישראל - שאת שתיהן כבר הכניעה העונה בצורה משכנעת. ההפסקה לא ממש עצרה את המכונה של אלכסנדר דז'יקיץ', והמומנטום מהזכייה בגביע המדינה ומהטופ 16 בליגת האלופות נשמר ואף השתפר. היא רשמה את ניצחונה השביעי ברציפות בכל המסגרות, 68:80 בחוץ על הפועל תל אביב.

בניגוד לשני המפגשים הקודמים בין שתי האדומות, הפעם לא נרשם בליץ לאף אחד מהצדדים בתחילת המשחק. תשע דקות לסיום הוליכה ירושלים רק 55:56, אלא שאז התעורר קאדין קרינגטון, שקלע 16 מ-18 נקודותיו ברבע האחרון והצעיד אותה לריצה המכרעת ולניצחון שני העונה בהיכל קבוצת שלמה. הקבוצה מהבירה, שהתרגלה למרכז הטבלה בסיבוב הראשון, מדורגת כבר רביעית בליגת העל עם מאזן 6:11.

קאדין קרינגטון הפועל ירושלים. דני מרון
התעלה על עצמו. קרינגטון חוגג עם קורנליוס/דני מרון

"קאדין הוא מסוג השחקנים שיכול להתפוצץ ברגע, הוא בין הסקוררים הכי טובים ששיחקתי איתם", אמר אור קורנליוס. "יש לנו קבוצה עם הרבה כלים. יום אחד ההוא מתפוצץ, יום אחד מישהו אחר מתפוצץ, זה היתרון שלנו. גם כשפחות הולך מההתחלה, אנחנו ממשיכים. האם מפחדים מאיתנו? זה צריך לשאול את הקבוצות האחרות".

ביום שלישי תארח ירושלים את הפועל חולון במחזור הרביעי של הטופ 16 בליגת האלופות. לסגולים נותר סיכוי קלוש להדביק את הפער מיתר הקבוצות בבית ט', והאדומים זקוקים לניצחון כדי לייצר לעצמם מקדמה לקראת הפיניש מול יריבותיהם הישירות על שני הכרטיסים לרבע הגמר, דיז'ון ושטרסבורג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully