וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זהבי: "לא מצליחים למצות את הפוטנציאל. לא אעזוב במצב כזה"

5.3.2023 / 6:35

החלק של קראנקה ("קשה לשפוט אותו") ושל השחקנים ("מחליפים מאמן כל חצי שנה, זה לא פשוט"), התגובה מהקהל ("במקום שיהיה הר געש, אנחנו שוקעים") והעתיד שלו ("אני כאן עד סוף העונה"). אחרי הנאום האמוציונלי בטלוויזיה, חלוץ מכבי ת"א לא חזר בו

תקציר ניצחונה של הפועל ירושלים 1:2 בחוץ על מכבי תל אביב/ספורט1

ערן זהבי דיבר מלבו בטלוויזיה מייד בסיום המשחק אמש בו הפסידה מכבי תל אביב להפועל ירושלים וגם כשהתקרר והגיע לדבר עם העיתונאים במיקס זון כחצי שעה לאחר שהמשחק נגמר, הוא לא חזר בו משום דבר. "אני לא לוקח את דבריי בחזרה", אמר. "צריך לשפר הכל. כל אחד צריך להסתכל במראה ולקחת אחריות מלמעלה עד למטה. יש פה משקל כבד על כולם. החולצה של מכבי תל אביב היא לא משהו פשוט".

מאז שאייטור קראנקה הגיע, היכולת שלכם ירדה. החילופים שלו לא ברורים והאש מופנית אליו ואל ברק יצחקי.

"גם המאמן בסיטואציה לא פשוטה. שיחקנו איתו נגד מכבי חיפה והפועל באר שבע, ניצחנו ונראינו טוב. דווקא במשחקים היותר קלים כביכול לא מצאנו פתרונות. הוא הגיע בתקופה לא פשוטה למדינה חדשה וגם הוא צריך זמן להתרגל. זה לא פשוט גם למאמן טוב או למאמן לא טוב. קשה לשפוט גם אותו אבל גם קשה לשפוט את השחקנים. יש פה שחקנים בשנתיים וחצי האחרונות שכל חצי שנה החליפו להם מאמן וזו סיטואציה לא פשוטה. אנחנו צריכים לתקן את זה. למצוא בלאנס במועדון ודרך שהולכים בה".

ערן זהבי שחקן מכבי תל אביב מאוכזב. דני מרון
זה לא עובד. זהבי מתוסכל/דני מרון
ערן זהבי בריאיון אחרי ההפסד של מכבי תל אביב להפועל ירושלים/ספורט1

עוד בליגת העל

חשבת להחזיר את השחקנים לכר הדשא בסיום למרות הבוז ששרקו לכם.

"הייתי עסוק קצת בעצמי והייתי מאוכזב ולא ראיתי שהשחקנים ירדו מכר הדשא מיד בסיום המשחק. אני יכול להבין את השחקנים. אנחנו והקהל צריכים להיות עם אותה מטרה. שחקנים נתנו מאה אחוז וזה לא הספיק. הקהל קצת מלחיץ. אנחנו רודפים אחרי הטבלה. אנחנו רוצים להישאר ביחד. זה לא המשחק הראשון שיש בוז בבלומפילד ואני לא אוהב לשמוע את זה. אני לא רוצה להאשים אף אחד. אני רוצה שהמועדון יהיה חזק ויקום על הרגליים ביחד עם הקהל. כל אחד צריך לתת יותר".

ערן, אולי הקבוצה הזו לא מספיק טובה לאליפות.

"יש פה שחקנים טובים. יש פה שחקנים שיכולים להפיק יותר. אנחנו לא מצליחים למצות את הפוטנציאל שלנו ואני לא מאשים מישהו אחד. שלא יתפרש כך. כולם צריכים להשתפר ויש לנו עוד מטרות. יש חצי גמר גביע ויש נקודות בקופה ואנחנו נילחם על כל נקודה עד סוף העונה".

אתם לא מתאוששים מהעזיבה של אוסקר גלוך.

"אוסקר היה משמעותי. גם צוות האימון התחלף וזה לא מובן לצוות אימון חדש להגיע באמצע העונה. רק ללמוד את השמות לוקח שבועיים אז להכיר את היכולות של כל שחקן? אנחנו לא מסירים מעצמנו אחריות וננסה לעשות כמה שיותר טוב".

דן ביטון שחקן מכבי תל אביב מאוכזב. דני מרון
"לא ממצים את הפוטנציאל". ביטון, גלזר ופיבן/דני מרון

אתם לא מצליחים להפוך פיגור לניצחון.

"הפכנו נגד אום אל פחם בגביע. אנחנו נכנסים ללחץ בבלומפילד. אנחנו סופגים ובמקום שנהיה בהר געש ושהקהל יהיה באטרף איתנו, אנחנו שוקעים ביחד עם הקהל. אנחנו רוצים שכולם יהיו איתנו. כולנו צריכים אנרגיות של אמונה עצמית. אנחנו לא מאמינים מספיק וחבל. אנחנו צריכים להיות יותר שקטים".

היו פרסומים על הצעות שקיבלת. יתכן שתבקש לעזוב כעת?

"אני פה. אני לא שולט בפרסומים ולא בהצעות. אני במכבי תל אביב עד סוף העונה. לא אעזוב את המועדון במצב בו הוא נמצא כעת. נעשה הכל עד כמה שאפשר טוב עד סוף העונה ומשם נתקדם".

אלון חזן ויוסי בניון דיברו עליך ואמרו את דברם. שינו זוארץ היה אצלך בבית. מה הגרסה שלך?

"אני לא מנהל את הדברים שלי בתקשורת. כרגע אני במכבי תל אביב. כשיגיע זמן נבחרת וכשאצטרך לדבר, אז אדבר. כרגע אין מה להגיד יותר מדי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully