וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהפך בפסגה: מכבי פ"ת עקפה את הפועל פ"ת, שסיימה ב-1:1 בעכו

עידן טוקלומטי (23) וארד בר (24 ו-43) כבשו ב-0:3 הביתי על נועלת הטבלה אדומים אשדוד, המוליכות בשוויון נקודות. 0:1 יקר להפועל רמת גן על הפועל עפולה

מהפך בפסגת הליגה הלאומית בסיום המחזור ה-28. מכבי פתח תקוה לא פישלה פעם נוספת מול הפועל אדומים אשדוד וניצחה אותה בקלות 0:3, תוצאה שהספיקה כדי לעקוף את הפועל פתח תקוה ששיחקה במקביל ואיבדה נקודות ב-1:1 בחוץ נגד הפועל עכו שמצדה הבטיחה את מקומה בפלייאוף העליון. במשחק נוסף שנערך, הפועל רמת גן ברחה מהמקום שמוביל למשחקי המבחן עם 0:1 על הפועל עפולה, שמצדה פספסה הזדמנות לעשות צעד מאוד משמעותי לעבר הפלייאוף העליון.

הפועל עכו - הפועל פתח תקוה 1:1

רצף הניצחונות של מובילת הטבלה נעצר במחזור הקודם עם הפסד ביתי מפתיע 1:0 להפועל רמת גן וכעת היא גם איבדה את המקום הראשון בפסגה, בעוד המארחת הבטיחה את העפלה לפלייאוף העליון. גם בסיבוב הראשון נפרדו השתיים ב-1:1, אז עכו השוותה בתוספת הזמן. הפעם המארחת עלתה ליתרון משער של ז'ורדן פושה בנגיעה הראשונה שלו בכדור אחרי שעלה מהספסל, אך דרור ניר איזן במהרה, חילץ את קבוצתו מהפסד וקבע חלוקת נקודות.

דקה 46: גול! 0:1 להפועל עכו. בנגיעה הראשונה שלו בכדור, המחליף ג'ורדן פושה קיבל כדור רוחב מגיתי סופר ומתוך רחבת החמש כבש בקלות.

דקה 52: גול! הפועל פתח תקוה חזרה ל-1:1. הגנת עכו הרחיקה את הכדור היישר לעברו של דרור ניר, שבעט כדור חד לפינה הרחוקה ומכ-18 מטר קבע שוויון.

שחקני הפועל פתח תקוה, דרור ניר, רז שטיין. מאור אלקסלסי
מנע הפסד. ניר/מאור אלקסלסי

מכבי פתח תקוה - הפועל אדומים אשדוד 0:3

עוד לפני משחק ההשלמה שלה באום אל פאחם ביום חמישי, מכבי פתח תקוה כבר חזרה למקום הראשון בליגה הלאומית. הודות לתיקו של הפועל פתח תקוה במשחק שנערך במקביל בעכו, היא השתוותה אליה במספר הנקודות, אבל עקפה אותה בזכות הפרש שערים עדיף וכבשה מחדש את הפסגה. בני לם החזיר להרכב את כוכביו שנחו בשבוע שעבר בגביע המדינה נגד מכבי תל אביב ובמהרה עידן טוקלומטי כבש, בחלוף דקה ארד בר הכפיל ועוד לפני המחצית האחרון השלים צמד בבעיטה נוספת מחוץ לרחבה. נזכיר כי בחודש נובמבר אדומים אשדוד הדהימה 1:2 את מכבי פתח תקוה, אבל הפעם לא הייתה לה הזדמנות לסנסציה נוספת.

דקה 23: גול! 0:1 למכבי פתח תקוה. ברשצקי הכניס כדור עומק לטוקלומטי שנותר לבדו בצד ימין ובאחד על אחד בעט לפינה הקרובה, זלמנוביץ' זינק לצד השני והוציא כדור ראשון מהרשת.

דקה 24: גול! 0:2 לפתח תקוה. בן חיים פרץ משמאל, מסר רוחב לארד בר שבעט מחוץ לרחבה והכדור שלו פגש את הרשת.

דקה 43: גול! 0:3 לפתח תקוה. שוב בר ירה כדור מחוץ לרחבה, כמעט מאותו מיקום, רק שהפעם הוא לא שינה כיוון בדרך, אלא פשוט נעצר בחיבורים.

עידן טוקלומטי, מכבי פתח תקוה. דני מרון
מכבי פתח תקוה הבקיעה פעמיים תוך דקה. טוקלומטי/דני מרון

הפועל רמת גן - הפועל עפולה 0:1

בניגוד לשתי הפתח תקוואיות, הפועל עפולה נפרדה מהגביע עם ניצחון בטדי על בית"ר ירושלים והיא ידעה שניצחון ברמת גן (אחרי שצברה 10 נקודות מ-12 האחרונות) יבטיח לה כמעט סופית את הכרטיס לפלייאוף העליון. לאורדונים היו תכניות שונות ובזכות שער ניצחון שכבש חלאופילו פלייטר הם ברחו מהמקום שמוביל למשחקי המבחן ותחת אורי גוטמן סופרים כבר שלושה ניצחונות רצופים.

דקה 10: גול! 0:1 להפועל רמת גן. יציאה רעה של גולן אלקסלסי והדיפה למרכז אפשרה לחלאופילו פלייטר לגלגל לרשת את שערו העשירי העונה.

תוצאות יום שישי:

עירוני טבריה - בני יהודה 2:4
הפועל ראשון לציון - הפועל אום אל פאחם 1:1
מכבי אחי נצרת - מכבי קביליו יפו 4:0
הפועל נוף הגליל - הפועל כפר סבא 3:0
הפועל ניר רמת השרון - מ.ס. כפר קאסם 2:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully