וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יחליף מכחול לאדום? מייסון מאונט מתקרב לליברפול

לפי דיווחים רבים באנגליה, הקשר ושחקן הבית של צ'לסי עשוי לעזוב בעקבות מיעוט בדקות והבאת שחקנים רבים על העמדה שלו בשנה האחרונה. המייטי רדס מועמדים לקלוט את האנגלי, חשש מתגובות שני הקהלים למהלך

תקציר: ליברפול - וולבס 0:2/ספורט1

חלון ההעברות של ינואר נסגר רק לפני כחודש, אבל המועדונים באירופה לא מפסיקים לעבוד ולתכנן לקראת חלון ההעברות של הקיץ. אחרי ששברה שיאי העברות והנחיתה במאות מיליונים, בעיקר שחקני התקפה, אחד הכוכבים הגדולים של צ'לסי נראה בדרך החוצה מהמועדון, ועוד ליריבה הישירה ליברפול.

מייסון מאונט שגדל באקדמיה המפוארת של הבלוז, קושר לא מעט בשבועות האחרונים לאחד השחקנים שיבקשו לעזוב בקיץ את הקבוצה הלונדונית בעקבות הבאת שחקנים על העמדה שלו וירידה בכמות הדקות. על פי דיווחים רבים באנגליה, המועמדת הראשית לקלוט את הקשר האנגלי היא ליברפול.

עוד באנגליה

שחקן ליברפול מוחמד סלאח, קשר צ'לסי מייסון מאונט. רויטרס
בקרוב ביחד באנפילד? סלאח ומאונט/רויטרס

יורגן קלופ הביע בעבר את הערכתו לשחקן הבית של צ'לסי, ומאחת ההעברות שהיו נראות בתחילת העונה כתרחיש לא הגיוני, הדיווחים הופכים יותר הגיוניים והעברה מסוג זה נראית כ"ריאליסטית עם סיכויים גבוהים שתתרחש". המעבר של מאונט, אם ויקרה, עשוי לגרור תגובות זועמות מצד אוהדי צ'לסי שהיו רוצים לראות את שחקן הבית נשאר במועדון, בעוד בצד האדום היו שמחים לקבל קשר איכותי בדמותו של מאונט, אך יש חשש גם מצד הקהל של ליברפול איך יקבלו סמל של צ'לסי במועדון.

המייטי רדס מתכננים שינוי נרחב בסגל בקיץ, עם עזיבה של רוב שחקני הקישור, ותחת המאמן הגרמני הם רוצים לבנות מחדש קבוצה שתשוב להתחרות על האליפות העונה הבאה.

מייסון מאונט, צ'לסי. CARL RECINE/POOL/AFP, GettyImages
רשם זכייה מדהימה בליגת האלופות בצ'לסי. מאונט/GettyImages, CARL RECINE/POOL/AFP

מאונט רשם העונה במדי צ'לסי 32 הופעות בכל המסגרות, 6 מתוכן כמחליף, במהלכן כבש שלושה שערים ובישל שישה בעונה מאכזבת מאוד עבור הבלוז שנמצאים במקום העשירי בלבד בטבלת הפרמיירליג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully