וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אמרתי לשחקנים שאולי נפסיד 10:0": מהליגה הרביעית לרבע גמר הגביע

גרימסבי הצנועה היממה את אנגליה עם 1:2 על סאות'המפטון, המאמן הודה: "אני בשוק, חשבתי שאצטרך במשחק כיסוי עיניים"

תיקתקנו: קליפ סיכום היום בספורט, 1.3/ספורט1

עם כל הכבוד לשפילד יונייטד ובלקבורן מהצ'מפיונשיפ, שהדיחו את טוטנהאם ולסטר מהגביע, הסנסציה הגדולה של שמינית הגמר באנגליה שייכת לגרימסבי. הקבוצה מהמקום ה-16 בליגה הרביעית עלתה אמש (רביעי) לרבע הגמר עם 1:2 סנסציוני על נועלת הפרמיירליג סאות'המפטון, שנמצאת 64 מקומות מעליה בסולם הכדורגל האנגלי.

4,200 אוהדי גרימסבי נסעו כארבע וחצי שעות לדרום אנגליה כדי לחזות במה שהפך לאחד הימים הגדולים בתולדות המועדון שהבטיח את המקום ברבע גמר הגביע לראשונה מאז 1939. גיבור הערב היה גאבאן הולוהאן שהבקיע שני פנדלים (45+1 ו-50), בלם נבחרת קרואטיה דויה צ'אלטה צאר רק צימק עבור הקדושם (65) ולא מנע 2:1 מביך בסיום.

עשו היסטוריה: החגיגות של גרימסבי בסיום

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

"אני בשוק, מאושר בשביל האוהדים המדהימים שליוו אותנו", הודה המאמן פול הרסט שסיפר מה אמר לשחקנים לקראת המשחק, "אמרתי להם שאולי נפסיד 10:0, שאולי אצטרך להביא כיסוי עיניים. תמיד יש את החשש שקבוצת פרמיירליג תביס אותך".

גרימסבי הפכה לראשונה בתולדות הגביע שבאותה עונה מדיחה חמש קבוצות מליגה בכירה יותר. עם זאת, אין להם הרבה זמן לרדת לקרקע משום שכבר בשבת מצפה להם משחק חוץ נגד קרלייל. "לשחקנים מגיע יותר זמן לחגוג ממה שיהיה להם", הודה הרסט, "חלק מהשחקנים בשוק, כנראה הם מאוד עייפים. אני שמח בשבילם וזה יום שהם יזכרו, נכנסנו להיסטוריה".

ברבע הגמר מצפה לגרימסבי מסע נוסף לדרום אנגליה ולמפגש מול יריבה מהפרמיירליג, הפעם נגד ברייטון. האם הרסט יצליח לחולל סנסציה נוספת ולהעפיל לחצי הגמר בוומבלי?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully