וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טן האח מהלל את גיבור הניצחון גרנאצ'ו: "הוא חסר פחד, אמיץ"

ילד הפלא שוב כבש שער דרמטי, מנג'ר יונייטד התמוגג: "אין הרבה שחקנים שיכולים לעבור ככה יריבים. הקבוצה הזו לא מוותרת אף פעם"

תקציר: מנצ'סטר יונייטד - ווסטהאם 1:3/ספורט1

התקופה הנהדרת של מנצ'סטר יונייטד נמשכה אמש (רביעי), כשהשדים האדומים העפילו לרבע גמר הגביע האנגלי - אך קל זה לא היה. במצב של 1:1 מול ווסטהאם נדמה היה שההתמודדות תיכנס להארכה, אך אז השלים אלחנדרו גרנאצ'ו המוכשר מהפך, בעוד פרד המחליף חתם וקבע 1:3 דרמטי.

עוד באנגליה

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

"אני יודע שאתה יכול להשפיע כמחליף, אבל אני צריך שתשפיע גם כשחקן הרכב", אמר לפני המשחק אריק טן האח לילד הפלא שלו - וקיבל בדיוק את זה. גרנאצ'ו כבש העונה ארבעה שערים - שלושה מהם הגיעו מהדקה ה-85 והלאה. "הוא מסוגל לעשות זאת", הסביר ההולנדי בסיום. "זה צריך להיות הצעד הבא שלו. אני רואה אותו, חסר פחד, הוא אמיץ. אין הרבה שחקנים שיכולים לעבור ככה יריבים, אבל יש לו גם יכולות סיום מול השער. הוא מהיר ויכול לרוץ גם 90 דקות, גם 120 דקות".

"הקבוצה הזו רגועה, לא נכנסת לפאניקה", הוסיף טן האח. "אפשר לשנות את השיטה, אבל האמונה פה כל כך חזקה. הם פשוט שונאים להפסיד, וזה נהדר. הקבוצה הראתה אופי, היא לרגע לא הרימה ידיים, ושינתה את המשחק. זה חשוב מאוד. זה ניצחון ענק".

שחקן העבר של השדים האדומים רוי קין תקף את המפסידה ואמר: "הגנתית, ווסטהאם היתה מחרידה, פשוט מחרידה. היא פשוט מגוחכת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully