וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוכב העבר שמסייע לליאל עבדה: "אני יכול ללמוד הרבה מהארי קיואל"

עודכן לאחרונה: 2.3.2023 / 12:33

הישראלי טוען שהפך שחקן טוב יותר העונה, הרבה בזכות האימונים הצמודים עם כוכב העבר האוסטרלי בסלטיק: "תענוג לעבוד איתו"

ליאל עבדה אמנם עלה מהספסל בגמר גביע הליגה הסקוטי מול ריינג'רס, ובליגה הוא פתח פעמיים בלבד מאז תחילת 2023, אך לטענת הכישרון הישראלי - הוא במגמת שיפור מתמדת.

"אני מרגיש שאני שחקן טוב יותר בהשוואה לעונה שעברה", אמר לתקשורת הסקוטית. "אני עדיין יכול ללמוד הרבה מהמאמן ומהצוות שלו, ועדיין יכול להשתפר עוד הרבה. כולם עזרו לי. העונה אחת המטרות שלי היא להתמודד אחד-על-אחד מול מגנים ימניים ולצבור עוד ביטחון. השחקנים עוזרים לי, המאמנים עוזרים לי אחרי האימונים, מה לעשות, מה לא לעשות, מה עדיף לי, מה עדיף שלא אעשה. אני רק רוצה ללמוד ולהשתפר".

שחקני סלטיק עם גביע הליגה, ליאל עבדה מימין. רויטרס
במגמה חיובית. עבדה עם גביע הליגה/רויטרס

עוד על ליאל עבדה

אחד מאותם אנשים שעוזרים לעבדה להשתפר הוא הארי קיואל, כוכב העבר האוסטרלי, המשמש כיום כעוזרו של אנג' פוסטקוגלו. "אני יכול ללמוד ממנו הרבה", אמר עבדה. "הוא שיחק בפרמיירליג והיתה לו קריירה מדהימה. הוא מלמד אותנו הרבה על כדורגל, כי אנחנו שחקנים צעירים שרק רוצים להשתפר. זה חשוב מאוד שהוא דואג לנו. לא צפיתי בו הרבה, כי הייתי צעיר. ראיתי סרטונים שלו אחרי שפגשתי אותו והוא היה מאוד, מאוד טוב. היתה לו קריירה מדהימה, וזה תענוג עבורי לעבוד איתו".

הישראלי העונה 17 פעמים כמחליף בליגה הסקוטית (יותר מכל שחקן אחר), אך הוא מדורג במקום השלישי בליגה בממוצע השערים שהוא מעורב בהם לכל 90 דקות - 0.96. "המאמן מחליט מי פותח ומי לא", אמר עבדה. "אני רק מנסה להשפיע על המשחק ולעזור לקבוצה לנצח כשיש לי הזדמנות. המאמן בנה קבוצה שנשארת ביחד, לא משנה מה קורה. כולנו ביחד וכולנו מנסים לעבוד כדי להביא להצלחה".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
הארי קיואל במדי לידס. Michael Steele, GettyImages
קריירה מפוארת. קיואל בלידס/GettyImages, Michael Steele

על המטרות של סלטיק העונה אמר: "טרבל? אנחנו רוצים לזכות בכל גביע, אבל נצטרך לעבוד קשה. המאמן אוסר עלינו להסתכל רחוק מדי, הוא רק רוצה שנתמקד ביריבה הקרובה. ננסה להמשיך ככה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully