וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם בלי מקום של קבע בהרכב: הנתון המרשים של ליאל עבדה בסקוטלנד

רק שני שחקנים בפרמיירשיפ מקדימים את הישראלי בממוצע המעורבות בשערים כל 90 דקות. במקביל, שופט עבר תקף אותו על הצלילה: "רמאות, הוא צריך לקבל אדום רטרואקטיבי"

תיקתקנו: קליפ סיכום היום בספורט, 1.3/ספורט1

מספר ההופעות של ליאל עבדה כמחליף - 17 בסך הכל - הוא הגבוה ביותר בפרמיירשיפ הסקוטית, אולם זה לא מפריע לשחקן ההתקפי הצעיר להיות חתום על נתון מרשים למדי. הישראלי בן ה-21 מדורג המקום השלישי בליגה בממוצע השערים שהוא מעורב בהם לכל 90 דקות.

עם תשעה כיבושים וארבעה בישולים ב-1,112 דקות, ב-26 הופעות בסך הכל העונה, עבדה מעורב ב-0.96 כל 90 דקות. רק חברו לקבוצה קיוגו פורוהאשי וחלוץ ריינג'רס אלפרדו מורלוס מקדימים את אקס מכבי פתח תקוה בדירוג, למרות שהישראלי פתח כאמור רק תשע פעמים בהרכב.

ליאל עבדה, שחקן סלטיק. Mark Runnacles, GettyImages
לצד המספרים המכובדים, ליאל עבדה ממשיך לספוג ביקורת על הצלילה/GettyImages, Mark Runnacles

במקביל ליכולת הטובה על כר הדשא, בימים האחרונים עבדה תופס כותרות בתקשורת הסקוטית מסיבה פחות טובה: "הצלילה המגוחכת" שלו ברחבה במהלך גמר גביע הליגה נגד ריינג'רס ביום ראשון האחרון.

אחרי שפרשן ה-BBC כריס סאטון קרא לכוכב הצעיר להוציא את האלמנט הזה מהמשחק שלו, היום הביע שופט העבר הסקוטי דס רואוץ' את זעמו וטען כי עבדה צריך להיות מורחק רטרואקטיבית בעקבות הצלילה. "הוא צריך לקבל כרטיס אדום על מעשה הרמאות שהוא ידע שהוא מבצע, ואפשר היה לראות כמה נבוך הוא היה כשהשופט הוציא לו צהוב. אני ממש שונא התחזויות וחושב שהדרך היחידה למנוע רמאויות גסות היא להפוך אותן לעבירה שמצדיקה כרטיס אדום".

  • עוד באותו נושא:
  • ליאל עבדה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully