וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא למכירה? האחים גלייזר חלוקים בנוגע לעתיד מנצ'סטר יונייטד

לפי "סקיי", אברם וג'ואל גלייזר לא התלהבו מגובה ההצעות ומסרבים למכור את המועדון: "הם קראו לא נכון את השוק"

תקציר: מנצ'סטר יונייטד - ניוקאסל 0:2 (גמר גביע הליגה)/ספורט;1

נוכחותו של אברם גלייזר באצטדיון וומבלי לכבוד גמר גביע הליגה שבו מנצ'סטר יונייטד ניצחה את ניוקאסל "הגביר את החששות שהמועדון לא יימכר במלואו", כך דווח היום (שלישי ב"סקיי". לפי גורמים שעבדו עם בעלי מנצ'טסר יונייטד, המנכ"ל ואחיו/שותפו לתפקיד, ג'ואל גלייזר, מסרבים בתוקף לוותר על השליטה במועדון בניגוד לאחיהם קווין, אדוארד, בריאן ודארסי, כשעמדתם של אברם וג'ואל "הוקשתה לנוכח הצעות מאכזבות".

שני הגלייזרים, כך נכתב, ציפו שכמות גבוהה יותר של הצעות תונח לפתחם, ומאוכזבים מכך ששני המתעניינים היחידים שהצהירו בפומבי על רצונם לרכוש את המועדון, שייח' ג'אסים בן חמד אל ת'אני וסר ג'ים רטקליף, הציעו סכום נמוך מזה שאליו שאפו אברם וג'ואל - 6 מיליארד ליש"ט.

גם העובדה שמנצ'סטר יונייטד חייבת 656 מיליון ליש"ט, צריכה לשלם דמי העברה שסוכמו ושיפור התשתיות במועדון ידרשו השקעה כספית גדולה מאוד, לא מרככת את עמדתם של שני האחים שלא צפויים להתפתות אם לא יגיעו הצעות גבוהות יותר משמעותית.

בעלי מנצ'סטר יונייטד אברם גלזר ליד אלכס פרגוסון. GLYN KIRK/AFP, GettyImages
לא ממהר למכור. אברם גלייזר לצד אלכס פרגוסון בוומבלי/GettyImages, GLYN KIRK/AFP

העיתונאי מליסה רדי, שחתומה על הדיווח, הסבירה: "הם מרגישים שלמועדון יש פוטנציאל עצום לצמיחה בפן המסחרי וכי זהו נכס אדיר בשוק הספורטיבי. לא משנה כמה החוב גדול, כמה כסף הם חייבים על רכישות שחקנים וכמה עלות התשתיות גבוהה, הגלייזרים מאמינים שכדי לקחת מהם את מנצ'סטר יונייטד, אתה צריך לשים את הכסף על השולחן. כרגע עושה רושם שהם מסרבים להיפרד מהמועדון, במיוחד אם ההצעות לא יתקרבו לסכום שהם דורשים".

רדי הוסיפה: "אני חושבת שהם קראו לא נכון את השוק. הם הסתכלו על צ'לסי, שהמכירה שלה הייתה שונה לגמרי כי היא נעשתה בכפוף לסנקציות והייתה חייבת לקרות במהירות. מנצ'סטר יונייטד וליברפול ראו את העניין שהיה בצ'לסי וחשבו שבהם יתעניינו יותר, בהיותם מועדונים גדולים יותר, אבל זה לא המצב. נראה שאנחנו מתלהבים יתר על המידה מהאפשרות שמנצ'סטר יונייטד תימכר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully