וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המחסום שהפועל באר שבע שברה וההימור על פאון שצלח

28.2.2023 / 6:30

"זה באמת אחד הניצחונות היותר חשובים שלנו העונה", אמרו במועדון אחרי שחזרו לנצח בטרנר. הרומני נפצע, אך ברדה הלך עם תחושת הבטן שלו, השאיר אותו על כר הדשא וקיבל צמד. ויטור עשוי לקבל מנוחה גם מול קרית שמונה

תקציר: הפועל באר שבע - מכבי בני ריינה 0:2/ספורט1

הפועל באר שבע עברה אתמול (שני) מחסום מקצועי אבל גם מנטלי והיא עם הפנים קדימה לעבר הפלייאוף. הניצחון על בני ריינה 0:2 היה הראשון בטרנר מאז התבוסה שהנחילה הקבוצה להפועל תל אביב לפני למעלה מחודש וחצי באיצטדיון הביתי שלה. מאז היו לה שני משחקי בית מול מכבי נתניה ומול הפועל ירושלים אותם סיימה הקבוצה בשתי תוצאות תיקו והיא רצתה לחזור לנצח מול הקהל הביתי שלה.

ביחד עם העובדה שבשני משחקי הליגה האחרונים לא כבשה הקבוצה שער ולא ניצחה, הניצחון אמש, גם אם היה צפוי מול האורחת החלשה, הוא סוג של שבירת חומה קטנה שעמדה מול הקבוצה של אלונה ברקת והיא היתה חייבת לעבור אותו. "זה באמת אחד הניצחונות היותר חשובים שלנו העונה", אמרו אמש במועדון. "באנו עם הרבה חיסורים, עם הפסד למכבי תל אביב ואחרי שגם מכבי חיפה וגם מכבי תל אביב ניצחו לפנינו. ידענו לנצח והפנים קדימה".

כבר במחצית: נתפס החשוד בהשלכת המצית לעבר אריק ינקו
בדרך להשלמת העסקה: מיינצברג נחת בישראל לקראת רכישת הפועל תל אביב
גלאבוב ואברהם כשירים, גנדלמן וזלאטנוביץ' יפתחו נגד מכבי חיפה

שחקני הפועל באר שבע חוגגים. דני מרון
נשמו לרווחה. שחקני באר שבע/דני מרון

המאמן אליניב ברדה שהולך עם אדריאן פאון ונותן בו אמון כמעט מוחלט בכל משחק, קיבל מהרומני אתמול צמד שערים. שני הגולים של הקשר לוו בדרמה לא קטנה שהיתה תוך כדי המשחק. כבר בדקה ה-15 סימן פאון על מתיחה קלה והיה חשש כי ברדה יצטרך להוציא אותו. המאמן הימר והשאיר את השחקן שכבש את השער הראשון והוריד את הקבוצה להפסקה ביתרון. בחדר ההלבשה נבדק פאון על ידי רופא הקבוצה והפיזיותרפיסט ושניהם הביעו חשש שהפציעה תחמיר. פאון רצה לחזור לשחק וטען כי הוא חש שהוא מסוגל וברדה החליט שוב ללכת עם תחושת הבטן שלו. הרומני נשאר, כבש את השני בבעיטה נהדרת ואז החליט ברדה להוציא אותו, מחשש שהוא יקרע את החבל ואת השריר של השחקן.

בקבוצה יקוו כעת שפאון לא יצטרף לרשימת הפצועים שכוללת בין היתר את מיגל ויטור. הבלם לא שיחק אתמול ויחסיר גם את המשחק מול הפועל חדרה במחזור הקרוב. יתכן שבהפועל באר שבע גם ירצו שינוח במשחק שינעל את הליגה הסדירה מול עירוני קרית שמונה על מנת שיחזור כשיר לגמרי ואחרי התאוששות גופנית לקראת הפלייאוף.

עוד בוואלה!

חזן הודה: "אנחנו לא בדרך לפתרון בסוגיית זהבי והנבחרת"

לכתבה המלאה
אדריאן פאון הפועל באר שבע. דני מרון
ברדה הלך עם תחושת הבטן שלו, וזה השתלם. פאון/דני מרון

שחקן נוסף שנפצע אתמול בברך הוא אביב סולומון שנטש את המגרש וברדה נאלץ להעלות את אור דדיה כמגן שמאלי במקומו. "חוסר מזל לאביב ואני מקווה שזו לא פציעה קשה מדי", אמר אמש ברדה. "הוא קיבל הזדמנות ושיחק טוב עד שנפצע וחבל לי שהוא סיים כך את המשחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully