וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלאבוב ואברהם כשירים, גנדלמן וזלאטנוביץ' יפתחו נגד מכבי חיפה

27.2.2023 / 15:12

הבלם והקשר ערכו אימון מלא לקראת הגומלין ברבע גמר הגביע (שלישי, 20:30) ובמכבי נתניה מאמינים שאפשר להעפיל לחצי הגמר: "ידענו איזו קבוצה יש פה ומה אנחנו יכולים להוציא ממנה". גם אואמו ורוטמן ישובו ל-11

תקציר: מכבי נתניה - מכבי חיפה 2:2 (משחק ראשון ברבע גמר הגביע)/ספורט1

מכבי נתניה שרשמה חמישה ניצחונות ליגה רצופים ונמצאת בתקופה יוצאת מהכלל, תגיע מחר למשחק הגומלין נגד מכבי חיפה בסמי עופר במסגרת רבע גמר גביע המדינה (שלישי, 20:30). המשחק הראשון הסתיים ב-2:2 ובנתניה מאמינים שאפשר לחזור מחיפה עם כרטיס למעמד חצי הגמר.

הבשורות הטובות הגיעו מכיוונם של אביב אברהם ופלאמן גלאבוב, שהשלימו היום אימון מלא וצפויים לשוב מחר לסגל. אחרי רוטציה שנעשתה במשחק הליגה נגד הפועל חדרה בשבת, מתכוון המאמן רן קוז'וך להחזיר להרכב את נאסים אואמו, עומרי גנדלמן, לירן רוטמן ואיגור זלאטנוביץ'.

עומרי גנדלמן, איגור זלאטנוביץ', מכבי נתניה. ברני ארדוב
חוזרים להרכב. זלאטנוביץ' וגנדלמן/ברני ארדוב

"נצטרך לאושש את השחקנים ולבוא מוכנים למכבי חיפה", אמר קוז'וך, "הניצחון נגד חדרה נותן לנו המון בטחון וכל תוצאה שנותנת לנו בטחון היא מבורכת. יום שלישי זה רבע גמר, כבר לא מחלקים כוחות, התוצאה היא כל מה שחשוב ונלך לשם כדי לנסות ולעשות את זה".

עומרי גנדלמן שיחזור להרכב הוסיף: "כמובן שהולך להיות משחק קשה. מכבי חיפה בסמי עופר, כולם יודעים איזו אווירה יש שם. אנחנו באים למשחק הזה כמו שאנחנו מגיעים לכל משחק, נבוא מוכנים. כל ניצחון בליגה נותן לנו רוח גבית, ידענו איזו קבוצה יש פה ומה אנחנו יכולים להוציא מהקבוצה הזו, כך שהניצחונות באמת החזירו לנו את הבטחון. אני מקווה שנגיע לחיפה ונעשה את העבודה".

עוד בוואלה!

מחזור הנעילה של העונה הסדירה: הפועל ת"א - מכבי חיפה ביום שני

לכתבה המלאה

הרכבי הקבוצות

שופט: רועי ריינשרייבר
אצטדיון: חיפה

משחקי רבע גמר גביע המדינה

מכבי חיפה - מכבי נתניה (2:2 במשחק הראשון)
בית"ר ירושלים - הפועל עפולה (0:4 במשחק הראשון)
מכבי פתח תקוה - מכבי תל אביב (4:0 במשחק הראשון)
מ.ס. אשדוד - הפועל פתח תקוה (1:1 במשחק הראשון)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully