וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חזן הודה: "אנחנו לא בדרך לפתרון בסוגיית זהבי והנבחרת"

27.2.2023 / 13:32

המאמן דיבר לקראת פתיחת קמפיין מוקדמות יורו 2024. בניון: "לא בכיתי כשקיבלנו את קוסובו ורומניה. כשהגעתי היו שולחנות נפרדים לשחקנים יהודים וערבים - ושיניתי את זה"

תיקתקנו: קליפ סיכום היום בספורט, 27.2/ספורט1

ההתאחדות לכדורגל ערכה הבוקר (שני) מפגש עם העיתונאים המסקרים את נבחרת ישראל בבית הנבחרות בשפיים. בתחילת המפגש דיבר המנהל המקצועי יוסי בניון, ואמר בין היתר: "המשימה העליונה מבחינתי היא לחבר את הקהל לנבחרת, ליצור אמון בין הציבור לנבחרת ישראל. אנחנו מסמנים את היורו כמטרה ולא בורחים מזה. אני בטוח שקוסובו ורומניה שמחו כשקיבלו אותנו במוקדמות אבל גם אני לא בכיתי כשקיבלתי אותם".

בהתאחדות מאמינים בפתרון. בניון וזהבי יגיעו להסכמה?
"די לקשקש, שהשקרנים בהתאחדות יצהירו שהמטרה היא עלייה ליורו"
נבחרת ישראל הוגרלה עם שוויץ, רומניה וקוסובו במוקדמות יורו 2024

נבחרת ישראל תמונה קבוצתית. ההתאחדות לכדורגל, אתר רשמי
נבחרת ישראל "היא הכוכב"/אתר רשמי, ההתאחדות לכדורגל

בניון המשיך: "הנבחרת היא הכוכב. כל שחקן כאן צריך להרגיש שהוא הכי חשוב בסגל ולכך נשאף. לא נחשוש מזימונים של צעירים וגם לא נפחד מהזמנת ותיקים אם נהיה בטוחים שהם יכולים לסייע לנו למטרות שלנו".

על ערן זהבי אמר בניון: "אנחנו עושים את המקסימום שכל השחקנים הטובים יהיו איתנו, אבל לא נשנה את הדרך שלנו. מנסים להפוך את זה לעניין אישי ביני לבין ערן. גם בין חברים לפעמים אין הסכמות. ערן תרם המון לנבחרת. יש מקרים שצריך להתייחס אחרת לשחקנים. הייתי מאוד רוצה שערן יהיה איתנו. אנחנו לא משנים את המדיניות שלנו. למשל לא הסכמתי שיהיו שולחנות נפרדים לערבים וליהודים ושיניתי את זה מיד כשהגעתי".

קפטן הנבחרת לשעבר הוסיף: "לא נסטה מהדרך שלנו. נצא לשווייץ במשחק השני במוקדמות כדי לשחק כדורגל התקפי. זה לא סוד שהכדורגלן הישראלי הוא יותר טכני והצד החזק שלו הוא יותר התקפי, ולכן נשחק בכל מגרש ובכל דקה כדי להבקיע ולא כדי להסתגר בכל מחיר".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אלון חזן, מאמן נבחרת ישראל. יניב טוכמן
מתכוון לשחק כדורגל התקפי ודינמי. חזן היום/יניב טוכמן

המאמן אלון חזן אמר: "יוסי ואני כאן לא כדי להתעשר. אנחנו מרגישים שליחות להיות בתפקידים שלנו. העקרונות שלנו: קבוצה אמיצה בכל מגרש, לחץ גבוה, הגנה אקטיבית בשטח היריבה, בילד אפ, קבוצה צרה וקצרה, טרנזישן כי יש לנו שחקנים מהירים עם טכניקה גבוהה".

על ערן זהבי אמר: "הדלת פתוחה בפני ערן תמיד. יש גורמים שמנסים למצוא את הדרך הנכונה. אנחנו עדיין לא נמצאים לקראת פתרון הסוגייה. אם נמצא את הפיתרון נשמח ואם לא נתקדם הלאה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully