וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קאנסלו: "אני מכבד את גווארדיולה, אבל חייב דקות משחק"

המגן הימני שעבר בהשאלה לבאיירן מינכן ממנצ'סטר סיטי, סיפר בראיון בפורטוגל על הסיבה שהוא עזב: "אני צריך לשחק כדי להיות שמח. זאת הייתה החלטה קלה להצטרף לכאן, לא הייתה הצעה מריאל מדריד", ולא שלל שישאר בסיום העונה: "לא יודע אם ישלמו את אופציית הרכישה"

תיקתקנו: קליפ סיכום היום בספורט, 27.2/ספורט1

אחת ההעברות המפתיעות של בינואר היתה כשז'ואאו קאנסלו הצטרף בהשאלה ממנצ'סטר סיטי לבאיירן מינכן. אמנם עלו דיווחים ושמועות שהמגן הפורטוגלי לא מרוצה ממעמדו אצל אלופת אנגליה, אך מעבר היה בגדר תרחיש לא ריאלי במיוחד, בהתחשב בעובדה שהוא הפך לאחד הגורמים המרכזיים בהצלחה של סיטי בשנים האחרונות תחת פפ גווארדיולה.

בריאיון שהעניק לתקשורת הפורטוגלית, חשף קאנסלו ש"על מנת להיות שמח, אני חייב לשחק". הדברים של המגן הימני הגיעו אחרי המשחק מול פריז סן ז'רמן בליגת האלופות, וכשעלו שמועות בנוגע לריב עם מאמנו לשעבר במנצ'סטר סיטי: "בנוסף לעמדה של גווארדיולה בעניין, בשבילי זאת היתה החלטה קלה להצטרף לבאיירן שהוא מועדון עצום עם היסטוריה גדולה ומפוארת. לא קיבלתי.הצעה מריאל מדריד, רק מבאיירן ושמחתי על כך".


ימשיך עד 2026: ליונל סקאלוני האריך חוזה בנבחרת ארגנטינה
כבוד מאגדת פרמיירליג: מנור סולומון נבחר להרכב השבוע באנגליה
"העניינים יצאו משליטה": צעירה טוענת כי אשרף חכימי אנס אותה

מגן מנצ'סטר סיטי ז'ואאו קאנסלו עם פפ גווארדיולה. ADRIAN DENNIS, GettyImages
רצה יותר דקות משחק. קאנסלו לצד גווארדיולה/GettyImages, ADRIAN DENNIS

קאנסלו לא שלל אפשרות שהוא יישאר במדי הבווארים גם בעונה הבאה: "לבאיירן יש אופציית רכישה בסיום העונה, אני לא יודע אם הם ישלמו אותו, אבל אעשה הכל על מנת לתת מאה אחוז בשביל המועדון".

במידה ובאיירן תזכה באליפות המגן הימני יקבל כמובן מדליית אליפות, אך אם גם סיטי תעקוף את ארסנל ותבטיח זכייה שלישית ברציפות, הוא יזכה לשתי מדליות: "אני מקווה שסיטי תזכה. יש לי משפחה וחברים שם. ברנרדו סילבה הפך לאחד מחבריי הטובים, הוא האדם שאני מתגעגע אליו יותר מכולם. הוא היה הפסיכולוג שלי במנצ'סטר, ותמיד סייע לי כשהיה קשה, כך גם רובן דיאס. באנגליה תמיד אעודד את סיטי ואני מקווה שהם ייזכו בתואר בסיום העונה כפי שאני מקווה לזכות כאן בגרמניה באליפות".

על ההתאקלמות שלו בבאיירן מינכן סיפר: "יש כאן קבוצה מופלאה של אנשים, אני מגיע לכל אימון עם רצון גדול ומוטיבציה גבוהה. הכל בחיים מסתיים, אבל אולי בסוף העונה אני עוד אחזור לכאן, אי אפשר לדעת".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
שחקני באיירן מינכן חוגגים עם ז'ואאו קאנסלו. רויטרס
מאושר בגרמניה. במדי באיירן מינכן/רויטרס

קאנסלו הצטרף לבאיירן מינכן עד סיום העונה בהשאלה, כאשר לבווארים יש אופציית רכישה בגובה 70 מיליון יורו אשר יוכלו לממש על המגן הימני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully