וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קאנסלו מאושר להצטרף לבאיירן: "המעבר לא קשור לקשר שלי עם פפ"

הבווארים שאלו את הפורטוגלי עד תום העונה: "חשבנו עליו משך תקופה ארוכה". המגן: "יש לי מוטיבציה עצומה, אחד המועדונים הגדולים בעולם"

תקציר: באיירן מינכן - איינטרכט פרנקפורט 1:1/ספורט1

אחת העסקאות המפתיעות ביותר של חלון ינואר הושלמה היום (שלישי), מספר שעות לפני סגירתו, כשז'ואאו קאנסלו הושאל ממנצ'סטר סיטי לבאיירן מינכן. לבווארים תהיה אופציה לרכוש את מגן נבחרת פורטוגל תמורת 70 מיליון יורו בקיץ.

הרומן שלא צלח: זאניולו בדרך החוצה מרומא אחרי סכסוך נוסף עם הקהל
פטר בוס מועמד לנבחרת בלגיה, גם קאמבק לאייאקס על הפרק
דיווחים: שון וייסמן יושאל לגרנאדה, שתרכוש אותו אם תעלה ליגה

"באיירן מועדון גדול, אחד הגדולים בעולם", אמר קאנסלו לאתר הרשמי של המועדון. "יש לי מוטיבציה עצומה לשחק עם השחקנים הנהדרים הללו. אני מכיר את המועדון, זו קבוצה שחיה בשביל תארים וזוכה בתארים מדי שנה. אני רעב להצלחה ואתן את כל כולי".

עם הצגתו הרשמית, הוסיף המגן: "אני מרגיש טוב, כשההזדמנות עלתה ידעתי שאני רוצה לקחת אותה וכבר מחכה להתחיל. בשבועות האחרונים לא שיחקתי, וזה השפיע על העזיבה שלי. אין שום קשר למערכת היחסים שלי עם פפ. אני כבר מחכה להרפתקה הזו, זה חלום עבורי".

חבר ההנהלה חסן סליהמידז'יץ' הוסיף: "אנחנו מאושרים שקאנסלו ישחק עבורנו. החתמנו אותו בהשאלה וכעת תהיה לנו אופציה בקיץ. חשבנו על ז'ואאו במשך זמן רב, כי אנחנו מעריכים את האיכויות שלו. הוא מתאים בצורה מושלמת לסגנון ההתקפי שלנו, והאופי שלו מתאים לקבוצה. אני משוכנע שהוא יעזור לנו בשבועות ובחודשים הקרובים לזכות בתארים".

עוד בוואלה!

יום אחרון לחלון: קאנסלו עבר לבאיירן מינכן, ז'ורז'יניו סגר בארסנל

לכתבה המלאה

לפי דיווחים באנגליה, סבלנותו של קאנסלו פקעה בסוף השבוע האחרון, אחרי שגווארדיולה בחר שלא לפתוח איתו גם במשחק הגביע נגד ארסנ. המגן בתגובה התעמת עם המנג'ר ואיים לעזוב. "הוא הפריע לסגל", נחשף ב"דיילי מייל" שעה קלה לאחר שהתפרסמה הידיעה על עזיבתו הצפויה, "הוא כל הזמן השמיע את דעתו על כך שהוא מצפה לשחק יותר ומערכת היחסים שלו עם גווארדיולה הידרדרה ככל שעבר הזמן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully