וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"איים, הפריע והתעמת עם פפ": הסיבה למעבר קאנסלו לבאיירן מינכן

הפורטוגלי נחת בגרמניה כדי להשלים את מעברו ממנצ'סטר סיטי, בממלכה חשפו כיצד המגן ש"מולחם להרכב של גווארדיולה" קיבל את ברכת הדרך לעזוב

תיקתקנו: קליפ סיכום היום בספורט, 30.1/ספורט1

זו כנראה תהיה העסקה הכי גדולה בחלון ההעברות של חודש ינואר, בוודאי המפתיעה ביותר. ז'ואאו קאנסלו היה אחד השחקנים הכי בטוחים בהרכב של פפ גווארדיולה בשנים האחרונות, אבל מאז החזרה מפגרת המונדיאל בילה לא מעט על הספסל, על פי השמועות הסתכסך עם המאמן והוא אמור ביממה הקרובה לעבור בהשאלה ממנצ'סטר סיטי לבאיירן מינכן.

קאנסלו נחת הערב (שני) במינכן ומחר יחתום רשמית בבאיירן מינכן, שתצרף אותו בהשאלה עד תום העונה ותהיה לה אופציה לרכוש אותו בקיץ תמורת כ-80 מיליון יורו. אבל כיצד קרה ששחקן שטענו ש"מולחם להרכב של גווארדיולה בסיטי" מוצא את עצמו עוזב ועוד בהשאלה ללא חובת רכישה?

מגן מנצ'סטר סיטי ז'ואאו קאנסלו עם פפ גווארדיולה. ADRIAN DENNIS, GettyImages
מערכת היחסים הידרדרה במהרה, המגן איים לעזוב וסיטי לא עמדה בדרכו/GettyImages, ADRIAN DENNIS

ב"דיליי מייל" חשפו את הסיבות לכך שגווארדיולה הסכים לוותר על המגן. תחילה נכתב בממלכה שהוא עוזב עקב מיעוט הדקות, אבל מדובר במי שבמרבית העונה היה אחת המניות הבטחות של פפ. עד המחזור ה-15 בפרמיירליג, בכל המשחקים בהם שותף הוא עלה בהרכב, וכך היה גם בארבעת המחזורים הראשונים בליגת האלופות, אולם שמאז שחזר מהמונדיאל בקטאר, שבמהלכו איבד את המקום גם בהרכב נבחרת פורטוגל, הוא השלים 90 דקות רק פעם אחת בליגה - במשחק אחד עלה מהספסל, באחר הוחלף במחצית ובשלושה נוספים כלל לא שותף. גם בשני משחקי הגביע נגד צ'לסי וארסנל הוא לא פתח, רק עלה מהספסל ב-0:4 על הבלוז. כשנשאל גווארדיולה על הספסולים, טען ששפת הגוף שלו בעייתית.

סבלנותו של קאנסלו פקעה בסוף השבוע האחרון, אחרי שגווארדיולה בחר שלא לפתוח איתו גם במשחק הגביע נגד ארסנ. המגן בתגובה התעמת עם המנג'ר ואיים לעזוב. "הוא הפריע לסגל", נחשף ב"דיילי מייל" שעה קלה לאחר שהתפרסמה הידיעה על עזיבתו הצפויה, "הוא כל הזמן השמיע את דעתו על כך שהוא מצפה לשחק יותר ומערכת היחסים שלו עם גווארדיולה הידרדרה ככל שעבר הזמן. המצב החריף עד כדי כך שמנצ'סטר סיטי אישרה לו לעוזב ברגע שהגיעה פנייה מבאיירן מינכן".

עוד בוואלה!

העברות בעולם - 30.1: קאנסלו נחת לקראת מעבר לבאיירן, גם איסקו יגיע לגרמניה?

לכתבה המלאה

קאנסלו כבר הגיע למינכן לבדיקות רפואיות וחתימה

מי שצפוי כעת ליהנות מיותר קרדיט בעקבות עזיבת קאנסלו זהו נתן אקה, כשגם ריקו לואיס הצעיר אמור לשחק יותר כעת בעקבות העזיבה. עם זאת, ב"מייל" נטען שסיטי עשויה לצרף שחקן בעמדה זו ביממה הקרובה. מנגד, במינכן חוגגים את צירופו של קאנסלו, שבעבר כבר נכתב שיוליאן נגלסמן "חולם לצרף אותו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully